نسخه چاپی

خطر از بیخ گوش مهاجم صبا گذشت

پزشكان تیم فوتبال صبای قم پس از برخورد مهاجم این تیم با جواد نكونام به ضربه مغزی شدن این بازیكن مشكوك شدند كه خوشبختانه پس از آزمایش‌های مختلف مشخص شد مشكل خاصی متوجه فرید كریمی نیست.

به گزارش نما، حسین نجاتی، سرپرست تیم فوتبال صبای قم در گفتگو با خبرنگار مهر درباره وضعیت فرید کریمی، مهاجم این تیم تصریح کرد: کریمی بعد از برخورد با نکونام حالت تهوع داشت. وضعیت کریمی به گونه‌ای بود که پزشکان به ضربه مغزی شدن او مشکوک شدند و به همین خاطر این بازیکن به بیمارستان آتیه منتقل شد.

وی با تاکید بر اینکه کریمی تا ساعت 2 بامداد سه‌شنبه در بیمارستان بستری بود، گفت: خوشبختانه بعد از انجام آزمایش "سی تی اسکن" مطمئن شدیم اتفاق خاصی برای کریمی رخ نداده است. حال این بازیکن رضایت بخش بود و به همین خاطر از بیمارستان مرخص شد.

نجاتی تاکید کرد: با این حال بینی کریمی شکسته است. نمی‌دانم داور چرا در آن صحنه خطا اعلام نکرد ولی کریمی باید دو روز دیگر بینی خود را جراحی کند.

سرپرست تیم صبای قم در پایان درباره برنامه این تیم هم گفت: از روز جمعه این هفته تمرینات‌مان شروع می‌شود. اردوی ما در تهران خواهد بود و تا پنجشنبه هفته آینده کارمان را ادامه می‌دهیم. احتمالا یکی، دو مسابقه دوستانه هم برگزار خواهیم کرد.

تیم فوتبال صبای قم دوشنبه شب و در چارچوب مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی با یک گل مغلوب استقلال تهران شد.

۱۳۹۱/۷/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...