نسخه چاپی

مسی شایسته توپ طلای نیست

ستاره سوئدی پاری سن ژرمن معتقد است كه لیونل مسی با وجود ارائه بازی‌های زیبا با بارسلونا شایسته كسب توپ طلای امسال نیست.

به گزارش نمابه نقل ازايسنا، ليونل مسي با بازي‌هاي زيبايي كه در اين چند سال اخير در تركيب آبي ـ اناري‌ها داشته است، از اركان اصلي درخشش اين تيم اسپانيايي بوده است. او سال گذشته هم نمايش خيره كننده‌اي داشت و همراه با كريستيانو رونالدو همگان را محو نمايش خود كردند. زلاتان ابراهيموويچ ستاره سوئدي پاري سن ژرمن بر اين باور است كه مسي شايستگي كسب توپ طلا براي چهارمين سال متوالي را ندارد.

ابراهيموويچ در گفت‌و‌گويي كه با برنامه "يورو گل" در شبكه يورو اسپورت داشت، اظهار كرد: مسي از نظر فردي فصل بسيار خوبي را پشت سر گذاشت و بازي‌هاي زيبايي را به نمايش گذاشت اما تيمش جام معتبري را به دست نياورد. او پيش‌تر سه بار توپ طلاي فوتبال جهان را برده و اگر به همين منوال ادامه دهد ديگر كسب اين جايزه براي ديگر بازيكنان سخت خواهد بود. من شخصا مسي را براي كسب توپ طلا براي چهارمين سال متوالي انتخاب نمي‌كنم.

ابراهيموويچ چندي پيش هم خود را بالاتر از كريستيانو رونالدو دانست و گفت كه ستاره پرتغالي رئال مادريد در حد و اندازهاي او نيست. به نظر مي‌رسد كه ستاره سوئدي پاري سن ژرمن با اين سخنان مي‌خواهد شايستگي خود را براي كسب توپ طلا نشان دهد.

مهاجم 30 ساله پاري سن ژرمن درباره علت اصلي پيوستنش به ليگ فرانسه گفت: بر اين باورم كه پاري سن ژرمن در حال حاضر قوي‌تر از ميلان است. با آمدن من، تياگو سيلوا و چند بازيكن ديگر بهتر از ميلان شده‌ايم. اكنون توانايي رقابت در جام ‌هاي مختلف را داريم. پاري سن ژرمن مي‌تواند به يكي از بهترين تيم‌هاي اروپا و جهان تبديل شود، اما براي رسيدن به اين هدف بايد پيروزي‌هاي زيادي را به دست آوريم.

مهاجم سابق ميلان با بيان اين كه هدف او شكستن ركورد گلزني در فوتبال فرانسه و اروپا نيست، گفت: هر ساله تلاش مي‌كنم تا عملكرد خود را نسبت به سال گذشته بهتر كنم. فصل گذشته 35 گل را با ميلان به ثمر رساندم. امسال هم تلاش مي‌كنم تا پاري سن ژرمن ركورد خوبي از خود به جا گذارم، اما بايد بگويم كه مهم‌ترين چيز برايم بردن جام‌ها با تيم جديدم است نه ركوردهاي شخصي.

۱۳۹۱/۷/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...