نسخه چاپی

علی علیپور در گفت و گو بانما:

برای رسیدن به پیراهن تیم ملی تلاش می كنم

عکس خبري -براي رسيدن به پيراهن تيم ملي تلاش مي کنم

قطعا هر بازیكنی دوست دارد برای تیم ملی كشورش بازی كند. من هم از این قاعده مستثنی نیستم. البته نه فقط امسال بلكه در همه سال‌هایی كه بازی كرده‌ام برای رسیدن به پیراهن تیم ملی تلاش كردم و امیدوارم امسال بتوانم نظر كادرفنی و به خصوص كارلوس كی‌روش را جلب كنم.

گفتگو: علیرضا حاجی میرزابابا- علی علیپور در این چند فصلی که در پرسپولیس بوده همیشه در سایه بوده و هیچ گاه به عنوان نفر اول خط حمله نبوده است. اودر بازی سوپر جام مقابل نفت تهران ضمن درگیری با مدافعان ، بارها و بارها پشت آنها صاحب توپ شد و با سرعت و بازی تیغ‌دارش آنها را آزار داد. او روی گل اول هم یک فرار عالی و ضربه‌ای بهتر داشت که پرسپولیسی‌ها را امیدوار کرد اگر مهدی طارمی هنوز آماده نیست و منشا از بیماری رنج می‌برد، در عوض او در بهترین فرم آماده بازی در رأس خط حمله پرسپولیس است. برانکو که به بازیکنان فعال در تمرین علاقه زیادی دارد، بیش از گذشته علیپور را زیر نظر دارد. این فصلی است که رقابت 3 مهاجم پرسپولیس احتمالا به سود مجموعه سرخپوشان تمام خواهد شد.



 پرسپولیس یکی از بهترین فصل های خود را سپری کرد و توانستید اکثر لقب های فصل را درو کنید؟

 همه ما به موفقیت تیمی فکر می‌کنیم و این عاملی بود که توانست قهرمانی مقتدرانه ما در فصل را رقم بزند. بازیکنان بزرگی در کنارم حضور دارند و خوشحالم یک فصل خوب را به اینجا رساندیم و عنوان فردی برایم زیاد اهمیت ندارد و امیدوارم در نهایت فصل با موفقیت در آسیا برای ما خاتمه یابد.


در بازی سوپر جام مقابل نفت تهران توانستی اولین گل تیمت را بزنی و نقش مهمی در قهرمانی پرسپولیس در سوپر جام داشته باشی؟

از این گل بزنم و در ادامه این روند خوب را ادامه دهم اما نگاه من به تمرینات مثل بازی‌های رسمی است. بازی برتری را برابر نفت ارائه کردیم و با شایستگی قهرمان سوپرجام شدیم. همه هدف من امسال این است که بتوانم به تیم ملی برسم. امیدوارم این بردها ادامه داشته باشد و این جشن را با پیروزی مقابل این هواداران میلیونی ادامه دهیم. خدا را شکر که با بردی قاطعانه قهرمان شدیم و قهرمانی را جشن گرفتیم. این جشن و برد را مدیون هواداران‌مان هستیم که با جان و دل از تیم حمایت کردند. فقط می‌توانم بگویم دم‌شان گرم.


 با این ترافیکی که تیم ملی در خط حمله دارد به نظرت می توانی ملی پوش شوی؟

قطعا هر بازیکنی دوست دارد برای تیم ملی کشورش بازی کند. من هم از این قاعده مستثنی نیستم. البته نه فقط امسال بلکه در همه سال‌هایی که بازی کرده‌ام برای رسیدن به پیراهن تیم ملی تلاش کردم و امیدوارم امسال بتوانم نظر کادرفنی و به خصوص کارلوس کی‌روش را جلب کنم.
 
از بدنسازی پرسپولیس در نیم فصل رضایت داشتی؟

ما فصل بدنسازی بسیار خوبی پشت سر گذاشتیم. مارکو و برانکو تمرینات بسیار خوبی برای ما در نظر گرفتند و خوشبختانه بازیکنان هم عملکرد خوبی در تمرینات داشتند.


 به نظرت قرعه آسانی برای پرسپولیس در بازی های لیگ افتاده است؟

قرعه آسان و سخت در لیگ برتر معنی ندارد و همه بازی های برای ما بازی های سخت و طاقت فرسایی است و بدون شک باید با تمام تیم ها بازی کنیم .مطمئنا همه بازی‌های لیگ برتر سخت است و شما دیگر مسابقه آسانی در لیگ نمی‌بینید. در این شرایط ما باید تلاش کنیم بهترین باشیم.


 شانس قهرمانی پرسپولیس در آسیا چقدر است؟

دل من روشن است که می‌توانیم قهرمان آسیا شویم. ما تیم خوبی هستیم و بازیکنان خوبی هم در تیم ما حضور دارند. خوشبختانه کادر فنی با دانشی هم داریم و وقتی با بازیکنان تیم صحبت می‌کنم به آنها گفته‌ام که واقعا دلم روشن است که می‌توانیم قهرمان آسیا شویم. ما در مرحله گروهی شرایط خیلی خوبی داریم و در مرحله حذفی هم نماینده قطر را خیلی خوب حذف کردیم. مطمئنا از این به بعد هم می‌توانیم روند خوب‌مان را ادامه دهیم. درست است که بازی‌ها به صورت رفت و برگشت انجام می‌شود اما با 3-4 بازی با تیم‌های مختلف می‌توانیم افتخارآفرینی کرده و قهرمان آسیا شویم.



علیرغم مهاجم بودن به نظر می‌رسد چندان خودخواه نیستی و این مساله باعث شده تا آمار خوبی از نظر پاس گل ثبت کنی؟

در تاکتیکی که برانکو لحاظ می‌کند و استراتژی تیم همه بازیکنان این شانس را دارند که در موقعیت گل قرار بگیرند. همانطور که مشاهده کرده اید تمام پست‌های ما بازیکن گلزن دارد و این مساله تنها به مهاجمان مربوط نمی‌شود. من هم تلاش می‌کنم در خدمت تیم باشم و برای موفقیت آن تلاش کنم و مطمئنا اگر بازیکنی در موقعیت بهتری قرار داشته باشد پاس می‌دهم و همه ما در تلاش برای موفقیت پرسپولیس هستیم.


۱۳۹۶/۵/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...