نسخه چاپی

بشار بازیكن 220 هزار دلاری پرسپولیس

بشار رسن، هافبك جوان تیم ملی عراق تازه ترین خرید مسوولان پرسپولیس است كه با توجه به عملكردش می‌توان به حضور موفق او در تركیب این تیم امیدوار بود.

به گزارش نما به نقل از ورزش سه، بشار رسن، هافبک جوان تیم المپیک عراق که با عملکرد مثبتش در ترکیب این تیم در ریو توانست نام خود را به عنوان یکی از خریدهای احتمالی پرسپولیس مطرح کند، در ابتدای نقل و انتقالات به عنوان جدی ترین گزینه این تیم مطرح شد.


جایی که پرسپولیس برای حضوری موفق در لیگ قهرمانان به جذب بازیکنان تاثیرگذار نیاز دارد و می‌تواند با حضور این ستاره عراقی شرایط مثبتی در ترکیب برانکو ایجاد کند. رسن که شرایط بازی در تمام خطوط میانی را برخوردار است این حیث یکی از کلیدی ترین بازیکنان برانکو می‌تواند تلقی شود که در کوران فصل مشکلات این تیم را برطرف کند.


نکته جالب توجه در مورد عقد قرارداد او به شروط آن باز می‌گردد؛ رسن که چندی پیش به همراه تیم ملی عراق در تهران حاضر شده بود تا در ترکیب تیمش در انتخابی جام جهانی برابر ژاپن به میدان برود، جلسه ای با مسوولان پرسپولیس برگزار کرد. جلسه‌ای که طی آن ترکاشوند به عنوان مسوول نقل و انتقالات این باشگاه با این بازیکن توافق ابتدایی را به امضا می‌رساند. بشار رسن که خانواده اش در ترکیه زندگی می‌کنند، به ترکاشوند اعلام داشت برای حضور در کنار آنها به دنبال بازی در سوپرلیگ این کشور است و در صورتی که موفق به این مساله نشد به توافق خود پایبند خواهد ماند و راهی تهران می‌شود.


بعد از مدتی که این بازیکن در تلاش برای توافق با تیمی در سوپرلیگ ترکیه بود، در این راه ناکام ماند تا اعلام کند به زودی به تهران خواهد آمد تا در این تیم حضور یابد. رسن شب گذشته از فرودگاه امام به تهران آمد و بلافاصله راهی استادیوم آزادی شد تا در جریان اولین دیدار تیم فصل آینده اش از نزدیک شاهد آن باشد. نکته جالب توجه اینکه او برخلاف همراه ایرانی‌اش حتی از نتیجه نیمه اول این بازی نیز باخبر بود و به او اعلام کرد که وحید امیری اولین گل این تیم را به ثبت رسانده تا نشان دهد پیگیر شرایط این باشگاه است.


رسن با حضور در استادیوم و بعد از تماشای این دیدار راهی هتل المپیک می‌شود تا با ترکاشوند جلسه ای در خصوص عقد قرارداد دوساله خود داشته باشد. قراردادی با مبلغ جالب توجه 220 هزار دلار و تنها 30 هزار دلار پاداش در صورت قهرمانی در آسیا!


یکی از بهترین خریدهای این تیم با توجه به سن و سال و کیفیت که می‌تواند آنها را از حیث فنی به شرایط ایده آل برانکو نزدیک کند و مسوولان باشگاه بار دیگر موفق شدند با شرایط خاص این باشگاه یک خرید استراتژیک و اقتصادی را به نام تیم کنند. دقیقا همانند تمدید قرارداد با کمال کامیابی نیا که علیرغم پیشنهادات اغوا کننده پای میز مذاکره برای تمدید با این باشگاه نشست و همانند رامین رضاییان که جدایی‌اش علاوه بر اینکه بار مالی برای این باشگاه نداشت که 300 میلیون هم سود صدور رضایتنامه‌اش شد.

۱۳۹۶/۵/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...