نسخه چاپی

واكنش مربی سابق استقلال به اولین باخت آبی پوشان

دین محمدی گفت: درست است كه استقلال بازی را از دست داده و لیگ را با شكست شروع كرده اما مطمئن باشید در ادامه راه خواهد افتاد.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، سیروس دین‌محمدی در خصوص دیدار استقلال مقابل نفت آبادان و شکست آبی پوشان در اولین بازی لیگ برتر اظهار داشت: به نظرم استقلال بد بازی نکرد و البته محرومیت و مصدومیت بازیکنان هم در این باخت تاثیرگذار بود.
وی افزود: در نیمه دوم استقلال خوب حمله کرد ولی آنطور که باید و شاید موقعیت صد در صد به دست نیاورد و موقعیت خطرناک ایجاد نکرد.شاید این موضوع به خاطر عدم برنامه ریزی در محوطه جریمه حریف بود، اما تاکید می‌کنم مصدومیت و محرومیت بازیکنان در این شکست تاثیر داشت.
دین محمدی در پاسخ به این سوال شکست در بازی اول لیگ ممکن است روی تیم تاثیر منفی بگذارد گفت: قبول دارم شکست در بازی اول چندان خوب نیست، از طرف دیگر بازیکنان جدید هنوز قلق بازی در استقلال به دستشان نیامده و در آن آب و هوای گرم هم شب سختی را پشت سر گذاشتند.
مربی سابق استقلال با اشاره به عملکرد عظیم گوک و حضور این بازیکن در خط دفاع گفت:من بعد از بازی شنیدم هجمه فراوانی روی عظیم گوک وارد شده اما آنهایی که نمی‌دانند بهتر است تحقیق کنند که گوک بازیکن تازه وارد نیست و 3 سال است که در استقلال حضور دارد.
وی ادامه داد: این بازیکن سه سال است در کنار بزرگان تیم تمرین می‌کند و محصول آکادمی باشگاه استقلال است. زمانی که سرمربی امید استقلال بودم این بازیکن را از بین 200 بازیکن تستی انتخاب کردم و به نظرم در بازی مقابل نفت هم با اینکه برای اولین بار در ترکیب اصلی قرار می‌گرفت بد کار نکرد.
دین محمدی تاکید کرد: او یک توپ را در همان 20 دقیقه اول بازی از روی خط بیرون کشید که اگر آن تکل را نمی‌زد استقلال همان ابتدای بازی گل می‌خورد. من مطمئن هستم اگر به این بازیکن بازی برسد روز به روز بهتر خواهد شد. ضمن آنکه باید به جوان‌ها فرصت داد، هم فرصت بازی و هم فرصت اشتباه.
وی در پایان گفت: درست است که استقلال بازی را از دست داده و لیگ را با شکست شروع کرده اما مطمئن باشید در ادامه راه خواهد افتاد.

۱۳۹۶/۵/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...