نسخه چاپی

راجرز:

صحبت درباره خرید شاهین خیلی زود است

سرمربی لیورپول تاكید كرد صحبت از دائمی كردن قرارداد نوری شاهین در این تیم بسیار زود است.

به گزارش نمابه نقل ازپارس فوتبال، نوری شاهین که در اصل بازیکن رئال مادرید است، طی قراردادی قرضی به مدت یک سال به لیورپول انگلیس پیوسته است.

شاهین در ترکیب لیورپول نمایش خوبی داشته و توانسته برای این 3 گل بزند. در پی عملکرد خوب او بسیاری اعلام کرده‌اند سران لیورپول باید این بازیکن را به شکل دائمی به آنفیلد بیاورند.

برندن راجرز در این مورد گفت: در حال حاضر به هیچ وجه به انتقال شاهین فکر نمی‌کنم زیرا برای دائمی کردن قرارداد وی باید موارد زیادی را در نظر بگیرم. نخست اینکه باید ببینیم او در دسترس خواهد بود یا نه. ممکن است ژوزه مورینیو پس از یک سال بخواهد بازیکن خودش را به رئال مادرید بازگرداند. دوم اینکه باید ببینیم مبلغ انتقال او برای ما امکان پذیر است یا نه. همه ما لیونل مسی را دوست داریم و می‌خواهیم در تیم ما بازی کند ولی آیا این انتقال ممکن است؟

راجرز همچنین در مورد اینکه انتقال شاهین به آنفیلد ممکن است از دست او خارج باشد نیز اشاره کرد.

سرمربی لیورپول در این خصوص گفت: تمام چیزی که اکنون باید روی آن تمرکز کنیم این است که شاهین به تیم ما آمده تا بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارد و به بازیکنی تبدیل شود که ما می‌خواهیم. خیلی زود است که بخواهیم از حالا در مورد خرید دائمی شاهین از رئال مادرید صحبتی به میان بیاوریم.

۱۳۹۱/۷/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...