نسخه چاپی

رشد فاجعه بار نرخ تورم در كشور

عضو كمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان این‌كه دولت درباره افزایش قیمت دلار باید مواضع خود را شفاف اعلام كند، گفت: به طور قطع به دلیل افزایش قیمت ارز، با رشد فاجعه بار نرخ تورم در كشور مواجه خواهیم شد.

به گزارش نما، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به عدم موضع گیری مشخص از سوی دولت در رابطه با نرخ ارز در کشور، گفت: دولت باید به طور شفاف مواضع خود را در این زمینه اعلام و بگوید چه مشکل برای کنترل نرخ ارز دارد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بازار ارز و بانک مرکزی تحت اختیار دولت است پس با اتخاذ سیاستی درست می توانستند از این بی سامانی جلوگیری کرده و نهایت شرمندگی را برای تیم اقتصادی دولت به بار نمی‌آورد.

وی با اعلام اینکه وضعیت کنونی ، باعث رشد فاجعه بار تورم در کشور می‌شود، افزود: نتیجه گیری بنده این است که دولت یا آگاهانه در این خصوص عمل می کند یا کار را رها کرده که در هر دوصورت برای دولت باید اظهار تأسف خورد.

عضو کمیسیون برنامه ، بودجه و محاسبات مجلس در خصوص نابسامانی وضعیت ارز در کشور گفت: معتقدیم اکنون هیچ مشکلی برای کنترل نرخ ارز وجود ندارد و این توانایی در دولت هم هست، اما این رویه از روی تعمد از سوی تیم اقتصادی دولت دنبال می شود و بدنبال درآمد زایی بوده یا استدلال های خودشان ر ا دنبال می کنند.

استیضاح وزیر ورزش به قوت خود پابرجاست

سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس درباره آخرین وضعیت استیضاح وزیر ورزش و جوانان گفت: با وضعیت جدید احتمالا در هفته آینده بحث استیضاح وزیر ورزش و جوانان تحت حاشیه شرایط موجود خواهد بود اما هر دو مورد از سوی نمایندگان بطور جد پیگیری می‌شود.

جعفرزاده با اعلام اینکه سفر اخیر وزیر ورزش و جوانان به گیلان هیچ دستاوردی برای استان نداشته است، تصریح کرد: وزیر در این سفر طرح های ورزشی دولت های گذشته را افتتاح کرد و در خصوص عدم پیگیری مصوبات سفرهای هیأت دولت به استان هیچ تصمیم خاصی اتخاذ نشد.

وی افزود: متأسفانه بسیاری از مصوبات بلاتکلیف مانده و در بحث استیضاح وی این امر را متذکر خواهیم شد.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان بلاتکلیفی امور مرتبط با جوانان را در این وزارتخانه از دیگر موارد مورد سئوال نمایندگان دانست و ادامه داد: در حالی که سازمان ملی جوانان بسیار خوب و موفق عمل می کرد ادغام آن با ورزش تمامی امور فرهنگی واجتماعی مرتبط با جوانان را تحت شعاع قرار داد و به سایر موارد هیچگونه رسیدگی نشده است.

۱۳۹۱/۷/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...