نسخه چاپی

تمرین رهایی گروگان در تیپ 364 مهاباد

تمرین تاكتیكی مقابله با گروهك‌های تروریستی با نام مدافعان حریم ولایت در تیپ ۳۶۴ مهاباد نزاجا برگزار شد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، تیپ 364 مهاباد نزاجا تمرین تاکتیکی مدافعان حریم ولایت به منظور جلوگیری از نفوذ دشمن را در منطقه دوآب پیرانشهر برگزار کرد.

در این تمرین تاکتیکی یگان‌های مختلف تیپ 364 از جمله گردان 304 توپخانه و گردان 103 پیاده حضور داشتند که به تمرین روش‌های به روز و متفاوت جهت جلوگیری از دشمن پرداختند و از تجهیزات به روز و ارتقاء داده شده‌ای که توسط متخصصان داخلی بهینه سازی شده‌اند استفاده کردند .

سرهنگ محمودی فرمانده تیپ 364 در مورد برگزاری این تمرین تاکتیکی، گفت: یکی از اصلی ترین اهداف این تمرین آمادگی نیروهای رزمی جهت مقابله با هرگونه تجاوز احتمالی توسط نیروهای معاند و تروریست‌ها در کمترین زمان ممکن است.

وی افزود: بنده به مردم شریف ایران این اطمینان را می‌دهم که نیروهای جان برکف ارتش و از جمله سربازان ملت در تیپ 364 مهاباد با تکیه بر رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل قوا ( مد ظله العالی ) تا آخرین قطره خون خود از خاک و ناموس وطن دفاع کرده و لحظه‌ای در این مسیر تردید نمی‌کنند و تا آخرین نفس در کنار مردم ایستاده‌اند.

فرمانده تیپ 364 ادامه داد: آمادگی برای دفاع از وجب به وجب خاک کشورمان به همراه حفظ امنیت و اقتدار پیام غرش شیرمردان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

۱۳۹۶/۵/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...