نسخه چاپی

راهكار خطرناك از بین بردن حشرات موذی در یك خوابگاه دانشجویی همسایه‌ها را به وحشت انداخت

به گزارش نما - «خبرجنوب» نوشت: دود سمی ناشی ازسوزاندن گوگرد در یک خوابگاه دانشجویی به منظور از بین بردن حشرات موذی برای همسایگان ایجاد مزاحمت کرد.

گزارش شکایت شهروندان بدلیل وجود دود غلیظ و استشمام بوی مواد شیمیایی از سمت ساختمان خوابگاه دانشجویی واقع در منطقه یک شیراز از طریق تماس چند تن از شهروندان به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن آتش نشانان از ایستگاه دو ، راهی محل حادثه شدند.
به منظور از بین بردن حشره های موذی و از جمله ساس موجود در خوابگاه دانشجویی، به درخواست دانشجویان ، فردی از یک شرکت خدماتی در محل حاضر شده و با سوزاندن حدود 20 کیلو گوگرد که در ظرف های آلومنیومی و در خوابگاه جای گذاری شده بودند، قصد از بین بردن این حشرات را داشت. با توجه به انتشار دود غلیظ و سمی ناشی از سوختن گوگرد از طریق پنجره های خوابگاه و ایجاد مزاحمت برای همسایگان، تیم های امدادی آتش نشانی شیراز به منظور ایمن سازی و امدادرسانی در محل حضور پیدا کردند.آتش نشانان پس از رسیدن و ایمن سازی محدوده ساختمان خوابگاه با استفاده از علائم هشدار دهنده و مسدود نمودن مسیر عبور و مرور خودروها و عابرین پیاده ، تخلیه ساکنین مغازه ها و منازل مجاور را انجام داده و با تجهیز خود به سیستمهای تنفسی ، نسبت به تهویه فضای داخلی خوابگاه بوسیله باز کردن درب ها و پنجره ها و با استفاده از دستگاه دمنده و چند رشته آبدهی بصورت مه پاش اقدام کردند. پس از رقیق کردن فضای گاز آلود محیط ، ظروف آلومینیومی شعله ور محتوی گوگرد به بیرون از خوابگاه خارج و اطفا شدند.
بخار یا دود حاصل از سوخت گوگرد باعث آسیب به گلو، غشاي مخاطی و بخش فوقاني دستگاه تنفسی میشود و در صورت استنشاق آن، پوست، چشمها، دستگاه تنفسی و ریه از اعضايي هستند که آسیب جدی خواهند دید.

۱۳۹۶/۵/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...