نسخه چاپی

شاهزاده فیلیپ كناره گیری می‌كند

به گزارش نما - ایسنا نوشت: در حالی که شاهزاده فیلیپ، همسر ملکه انگلیس در روزهای آتی از وظایف تشریفاتی‌اش کناره گیری می‌کند و خود ملکه نیز به دنبال این است که بخشی از کارهایش را به پسرش واگذار کند، تغییر و تحولات گسترده‌ای در میان کارمندان ارشد خانواده سلطنتی انگلیس آغاز شده است.

روزنامه دیلی میلی گزارش داد، در اولین مورد از این تغییر و تحولات دستیار ویژه ملکه الیزابت که از سال‌ ۲۰۰۷ منشی شخصی او بوده، کناره‌گیری می‌کند.

خروج ناگهانی "کریستوفر گیدت" اولین مورد تغییر پرسنل در سطح ارشد در خانواده سلطنتی انگلیس است. این اقدام در شرایطی انجام می‌شود که الیزابت دوم، ملکه انگلیس و شاهزاده چارلز، ولیعهد انگلیس در تلاشند تا اتحاد بیشتری در ارتباط با خانواده‌ سلطنتی و اعضای جوان آن ایجاد کنند. این دوره‌ حساسی برای ملکه و همسر او، شاهزاده فیلیپ است که از وظایف رسمی کناره‌گیری کرده و وظایف‌شان را به نسل جوان‌تر منتقل می‌کنند.

کریستوفر گیدت که سابقا از افسران اطلاعاتی ارتش انگلیس بوده، چهره‌ای اصلی در این تغییر و تحولات شناخته می‌شود. منابع نزدیک به خانواده سلطنتی انگلیس می‌گویند که این رویه با کناره‌گیری دو یا سه مقام سرشناس دیگر پیش از کریسمس ادامه می‌یابد.

اعضای خاندان سلطنتی انگلیس چهارم مه گذشته (۱۴ اردیبهشت) نشستی اضطراری برگزار و اعلام کردند که شاهزاده فیلیپ، همسر ملکه به زودی از تمامی مسئولیت‌های خود کنار می‌کشد.

۱۳۹۶/۵/۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...