نسخه چاپی

توصیه رئیس جبهه اصلاح‌طلبان به روحانی درخصوص كابینه

رئیس جبهه اصلاح‌طلبان گفت: مسئولیت كابینه دوازدهم برعهده شخص رئیس‌جمهور است و ایشان باید وزاری پاشنه كشیده را انتخاب كند.

به گزارش نما به نقل از فارس، با اشاره به اطلاعیه دفتر مقام معظم رهبری پیرامون عدم دخالت ایشان در جریان انتخاب کابینه دوازدهم اظهار داشت: من معتقدم که ما باید اظهاراتمان را مبتنی بر بیانیه رسمی دفتر رهبر انقلاب صورت دهیم.

وی افزود: همه استنادها باید به بیانیه دفتر مقام معظم رهبری باشد و آقای روحانی در روند تشکیل کابینه همچون دولت یازدهم با مشورت رهبری علی‌القاعده عمل خواهند کرد ولی این به معنای سلب مسئولیت از رئیس‌جمهور نیست.

رئیس جبهه اصلاح‌طلبان خاطرنشان کرد: همانگونه که رئیس‌جمهور برای چینش کابینه با احزاب و مجلس مشورت می‌کند و همچنان که در دوره‌های پیشین نیز توسط روسای جمهور قبل صورت می‌گرفته مشورت با رهبری نیز باید صورت بگیرد.

حق‌شناس با تاکید بر اینکه مسولیت معرفی کابینه با رئیس‌جمهور است تصریح کرد: ما امیدواریم که رئیس‌جمهور کابینه‌ای توانمند پرانرژی و با نگرش و دیدگاه‌هایی که به مطالبات عمومی پاسخ دهد صورت دهند و برنامه‌های آقای روحانی که در سفرهای انتخاباتی جامعه عمل بپوشاند.

وی تاکید کرد: آقای روحانی باید وزرای پاشنه کشیده‌ای را در کابینه انتخاب کند و پس از 4 سال گله‌مند نباشد که چرا وزرا برنامه‌ها را عملی نکردند.

۱۳۹۶/۵/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...