نسخه چاپی

جباري‌زاده :

جزو 10 تیم اول لیگ می‌شویم

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم هرمزگان گفت: من اكبر میثاقیان را از جانم هم بیشتر دوست دارم و با توجه به عملكرد ایشان در لیگ برتر دست به كادر فنی نخواهیم زد.

به گزارش نما، حسین جباری‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص تساوی خانگی آلومینیوم هرمزگان برابر فجرسپاسی شیراز تصریح کرد: از این بابت که بازیکنان ما کم تجربگی کردند و نتوانستند برنده باشند ناراضی هستم، چون حق ما برد بود ولی از این بابت که بازیکنان آلومینیوم به خودباوری رسیده‌اند، رضایت دارم.

وی تاکید کرد: شک نکنید بازی خوب ما مقابل فجرسپاسی برای تیم‌های دیگر یک تلنگر بود، چرا که فجرسپاسی بهترین خط حمله و دفاع لیگ را دارد و برای اولین بار سه گل در این فصل دریافت کرد.

جباری‌زاده در خصوص احتمال برکناری اکبر میثاقیان، سرمربی تیم آلومینیوم یادآور شد: هیچ نگرانی نسبت به تیم ندارم. شما شرایط ما را با تیم‌های دیگری که در کنار ما در جدول قرار گرفته‌اند، مقایسه کنید. ما فقط هفت بازیکن از لیگ برتر گرفتیم و 18 بازیکن از لیگ دسته یک وارد لیگ کردیم.

وی گفت: من میثاقیان را بیشتر از جانم دوست دارم و به کادر فنی دست نخواهم زد. شرایط ما به تدریج در جدول خوب می‌شود و مطمئنم در پایان فصل جزو 10 تیم اول خواهیم بود.

تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان در یازدهمین مسابقه خود در لیگ برتر دوشنبه شب در خانه خود مقابل فجرسپاسی شیراز با تساوی 3 بر 3 متوقف شد.

۱۳۹۱/۷/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...