نسخه چاپی

منصوری آرانی در گفت و گو با نما :

دولت مراقب شیطنت آمریكایی ها در برجام باشد

عکس خبري -دولت مراقب شيطنت آمريکايي ها در برجام باشد

یك نماینده ادوار در مجلس شورای اسلامی گفت : دستگاه دیپلماسی و دولت باید متوجه شیطنت آمریكایی ها مبنی بر نقض برجام از سوی ایران باشند و اجازه ندهند كه آنها به هدف خود برسند .

عباسعلی منصور آرانی نماینده ادوار مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با نما با بیان اینکه در ذات انقلاب اسلامی مبارزه با استکبار وجود دارد ، گفت : اینکه کشور ما از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی تا کنون با آمریکا سر ناسازگاری و دشمنی دارد ، ریشه در آموزه های قرآنی ما دارد و ما با امریکایی ها در دو خاکریز رو به روی هم قرار گرفتیم
وی ادامه داد : در نوع جهان بینی ما همواره دشمنی با آمریکا وجود داشته و به همین ترتیب آمریکایی ها زمانی که احساس می کنند خاکریز ما قوی تر شده است دست به اقداماتی می زنند که بتوانند با اقدامات ما مقابله کنند .
وی با اشاره به تلاش های اخیر آمریکا برای اعمال تحریم های جدید علیه ایران ، اظهار داشت : این امر نشان دهنده ی آن است که ایران توانسته حرکت های مهمی را در زمینه های علمی ، سیاسی ، فرهنگی در دنیا از خود به نمایش بگذارد .
وی با تاکید بر اینکه آمریکایی ها از ابتدا سعی بر براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران داشتند ، اذعان داشت : تا کنون هر اقدامی که آنها علیه ایران انجام دادند در حد یک جنگ روانی بوده و نتوانستند کاری از پیش ببرند چرا که ایران همواره در مقابل آمریکا با اقتدار ایستادگی کرده است .
وی با اشاره به قبل از توافق برجام و ارتباط آمریکا با آژانس های اطلاعاتی و رسانه ای ، بیان داشت : آنها می خواستند به دنیا ثابت کنند که ایران یک کشور هنجار شکن است و با بعضی از قطعنامه های سازمان ملل نیز به این مساله دست پیدا کرده بودند
وی در ادامه گفت : توافق برجام این نگاه را در سطح جهان شکست و نشان داد که ایران کشوری پایبند به تعهدات و دارای منطق و در چارچوب درست حرکت می کند وبسیاری از کشورها حق را به ایران دادند و این موضوع توانست آمریکا را در یک انزوا قرار دهد .
منصوری آرانی نماینده سابق در مجلس شورای اسلامی در خصوص اینکه در حال حاضر فضا به گونه ای است که همه کشورها امریکا را مسئول اتفاقات برجام می دانند ، گفت : دستگاه دیپلماسی و دولت باید متوجه شیطنت آمریکایی ها مبنی بر نقض برجام از سوی ایران باشند و اجازه ندهند که آنها به هدف خود برسند .
وی عنوان داشت : ما باید دیپلماسی خود را در زمینه های مختلف تقویت کنیم ؛ به طوری که وزارت امور خارجه رفت و آمد سفیران خود را به کشورها بیشتر کند و مجلس شورای اسلامی نیز با فرستادن گروه های پارلمانی و مراودات بیشتر با گروه های پارلمانی دنیا ، سد بزرگی را که آمریکایی ها در جهان علیه ایران به وجود آورده اند ، بشکند .
وی در پایان با اشاره به اینکه شناخت جهانیان درباره ایران هنوز به سطح مطلوبی نرسیده است ، خاطر نشان کرد : دولت مردان ما به جای اینکه سرگرم مسائل حاشیه ای باشند ، گروه های مختلفی از دانشجویان ، جوانان و مسئولین را از طریق آموزش در آگاه سازی دنیا فعال کنند و بدانیم که هرچه ارتباط ما با دنیا پیرامون بیشتر شود و حقانیت خود را ثابت کنیم به موفقیت های بیشتری دست خواهیم یاف

۱۳۹۶/۵/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...