نسخه چاپی

ادامه آتش‌ سوزی در ارتفاعات جوانر

فرمانده یگان حفاظت اداره كل منابع طبیعی استان كرمانشاه، از تداوم آتش‌سوزی ارتفاعات جوانرود و تلاش گسترده نیروهای امدادی و محلی برای اطفای حریق خبر داد.

به گزارش نما به نقل از مهر: فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی استان کرمانشاه، از تداوم آتش‌سوزی ارتفاعات جوانرود و تلاش گسترده نیروهای امدادی و محلی برای اطفای حریق خبر داد.
سرهنگ عباس بهاری در خصوص آخرین وضعیت آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع ارتفاعات جوانرود از استان کرمانشاه گفت: این آتش سوزی از روز گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: دامنه آتش به جنگل‌های مناطق حفاظت شده واقع در محدوده روستاهای کولسه، پسه خور، و دره یاب شهرستان جوانرود هم رسیده و تلاش برای مهار آن به صورت گسترده توسط نیروهای امدادی و محلی ادامه دارد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی استان کرمانشاه، با بیان اینکه این آتش سوزی از روز گذشته ۲ بار مهار شده است، گفت: علی رغم ۲ بار مهار آتش، به علت شیب زیاد منطقه آتش دوباره شعله ور شد.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون نیروهای منابع طبیعی، نظامی، آتش نشانان، هلال احمر و نیروهای بومی و مردمی شهرستان های پاوه و جوانرود در حال اطفای حریق و مهار آتش هستند. همچنین دومین گروه اعزامی از اداره‌کل منابع طبیعی استان نیز حدود ساعت ۴ امروز به این منطقه (روستای کولسه) اعزام شدند.

سرهنگ بهاری شیب زیاد منطقه، صعب‌العبور بودن آن و ارتفاعات را از موانعی دانست که کار مهار حریق را دچار مشکل و سختی کرده است.

وی در خصوص خسارات وارده نیز گفت: هنوز این موضوع محاسبه نشده و پس از مهار آتش محاسبه و اعلام خواهد شد.

۱۳۹۶/۵/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...