نسخه چاپی

۱۵میلیاردتومان پول فروش تیم نفت چه شد؟ +اسناد

اگر باشگاه نفت فروخته شده پس پول آن كجا رفته است؟ قطعاً اعضای كمیته انتقال باشگاه نفت و همچنین هیأت مؤسس و امنا در جریان همه این موارد هستند.

به گزارش نما به نقل از تابناک، مدیرفنی اسبق باشگاه نفت تهران درخصوص بیانیه‌ای که امروز وزارت نفت صادر کرد و در آن عنوان شد که طلبکاران باشگاه نفت باید طلب شان را از شرکت بهنام پیشرو کیش به عنوان خریدار جدید بگیرند، گفت: به نظرم کسانی که به نویسندگان این بیانیه اطلاعات داده‌اند اطلاعاتشان ناقص بوده است. توافقی بین شرکت بهنام پیشرو و مؤسسه فرهنگی ورزشی نفت انجام شد تا این تیم به این شرکت خصوصی واگذار شود. سوال من این است که اگر باشگاه نفت فروخته شده پس پول آن کجا رفته است؟ قطعاً اعضای کمیته انتقال باشگاه نفت و همچنین هیأت مؤسس و امنا در جریان همه این موارد هستند.

میرشیبانی ادامه داد: مگر نمی‌گویند این باشگاه فروخته شده پس پول آن کجا رفته است؟ بحث واگذاری باشگاه نفت به دستور وزیر نفت انجام شد و قرار بود با فروش این باشگاه و پولی که بابت آن به دست می‌آید طلب طلبکاران آن را بپردازند اما الان در اقدامی عجیب وزارت نفت بیانیه داده که هرکسی طلبی از باشگاه نفت دارد باید آن را از شرکت بهنام پیشرو کیش بگیرد!

این پیشکسوت سابق نفت گفت: سوال من این است که پول حاصل از فروش باشگاه نفت چه شد؟! تمام نامه‌هایی که ما داریم در سربرگ باشگاه نفت نوشته شده و امضای مدیرعامل و بازرس قانونی در آن قرار دارد. اینها جزء طلب وزارت نفت بوده که باید با پول حاصل از فروش این باشگاه به طلبکاران داده می‌شد اما حالا با این بیانیه ما را با بهنام پیشرو کیش طرف کرده‌اند، به نظرم باید نهادهای نظارتی به این موضوع ورود کنند که چرا این حرف‌ها الان مطرح شده است؟

13960510001265_PhotoL.jpg



13960510001261_PhotoL.jpg



13960510001259_PhotoL.jpg



13960510001257_PhotoL.jpg


۱۳۹۶/۵/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...