نسخه چاپی

حضور «اشرف غنی» در مراسم تحلیف روحانی

دبیر دوم سفارت افغانستان در تهران از حضور «اشرف‌ غنی» رئیس‌جمهور افغانستان در مراسم تحلیف حسن روحانی و انجام دیدار با مقامات جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، «نادر پژوهش» دبیر دوم سفارت جمهوری اسلامی افغانستان در تهران از حضور «اشرف‌غنی» رئیس‌جمهور افغانستان در مراسم تحلیف «حجت‌الاسلام حسن روحانی» رئیس‌جمهور ایران خبر داد.

وی همچنین افزود: صبح امروز تیم تشریفات رئیس‌جمهور افغانستان وارد تهران شده‌اند و تا این لحظه حضور غنی در مراسم تحلیف قطعی است.

دبیر دوم سفارت افغانستان در تهران گفت: رئیس‌جمهور افغانستان در این سفر خود علاوه بر شرکت در مراسم تحلیف روحانی، دیدارهایی با رئیس‌مجلس شورای اسلامی، رئیس‌جمهور و وزیر خارجه خواهد داشت، همچنین قرار است پس از مراسم تحلیف میهمانان داخلی و خارجی در ضیافت شام ریاست جمهوری ایران شرکت کنند.

این خبر از سوی منابعی در ارگ‌ ریاست‌جمهوری و هم‌چنین روابط عمومی مجلس شورای اسلامی تائید شد.

یکی از مسئولان برگزاری مراسم تحلیف در مجلس شورای اسلامی امروز به تسنیم گفت: در جلسه امروز ظهر مسئولان وزارت خارجه اعلام کرده‌اند که حضور اشرف‌غنی قطعی است مگر اینکه مورد خاصی پیش بیاید، البته احتمال‌هایی نیز وجود دارد که «عبدالله عبدالله» ریاست اجرایی افغانستان نیز در این مراسم شرکت کند.

مراسم تحلیف حسن روحانی شنبه 14 مرداد ماه برگزار می‌شود.

۱۳۹۶/۵/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...