نسخه چاپی

حمایت قاطع احمدی نژاد از وزیر ورزش

رئیس جمهور با اعلام حمایت قاطع از وزیر ورزش و جوانان گفت: متاسفانه ورزش ما بیشتر از حاشیه‌های ساختگی رنج می‌برد.

به گزارش نما به نقل از مهر، محمود احمدی‌نژاد امروز سه شنبه در نشست خبری خود در خصوص استیضاح وزیر ورزش ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: استیضاح حق قانونی مجلس است و در این نباید هیچ خدشه‌ای وارد شود. این قانون اساسی ماست. اکثریت نمایندگان مجلس دلسوز و کمک دولت هستند، این موضوع استیضاح هم فکر نمی‌کنم متعلق به اکثریت مجلس باشد.

وی با یادآوری موفقیت‌های ورزش ایران در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی گوانگجو خاطر نشان کرد: دو سال پیش که ورزش ایران موفقیت‌هایی بی‌سابقه در بازی‌های آسیایی کسب کرد، عده‌ای جلو افتادند که سازمان تربیت بدنی را بهم بزنند و امروز هم که ورزش ایران در المپیک و پارالمپیک به نتایج خوبی رسیده است، موضوع استیضاح وزیر ورزش مطرح شده است.

رئیس جمهور استیضاح وزیر ورزش را حق قانونی مجلس شورای اسلامی خواند و گفت: ما در جلسه استیضاح حضور یافته و پاسخ‌های لازم را خواهیم داد. در این زمینه تصمیم گیری با مجلس است و هر تصمیمی اتخاذ شود به آن احترام می‌گذاریم.

"ورزش امروز ایران بیش از اینکه مورد سئوال قرار بگیرد، نیازمند پشیبانی است"، احمدی‌نژاد با طرح این موضوع خاطر نشان کرد: همه باید کمک کنیم. این ورزشکاران، جوان‌های همین مملکت هستند. خلاصه این مربی نه، مربی دیگر. این سرپرست نه، سرپرست دیگر. ما به عنوان حکومت و بنده به عنوان رئیس جمهور هیچ وقت نمی‌گویم، چه کسی رئیس فدراسیون باشد، چه کسی سرمربی باشد، چه کسی دستیار باشد و ... . این را خودشان باید انجام دهند و من باید پشیبانی کنم.

احمدی‌نژاد خاطر نشان کرد: الان تیم فوتبال ما در آستانه حضور در مسابقات جهانی است و دیدارهای سختی را پیش رو دارد. باید همه به این تیم کمک کنند. من معمولا در خصوص مسائل ورزشی اینقدر ریز وارد نمی‌شدم اما مجبور شدم این بار ورود کنم، چون جوی سنگین علیه فوتبال به وجود آمده بود و همه داشتند این ورزش را می‌کوبیدند.

وی افزود: جوان 25 ساله وقتی با این هجمه مواجه می‌شود باید با چه روحیه‌ای وارد زمین شود؟ این جوان باید پیراهن ملی را بر تن کند و از طرف یک ملت در میادین بزرگ حضور یابد و تلاش کند. در همه بخش‌ها اشکال هست. اینکه اشکال یک بخش را بگیریم، بزرگ کنیم و به آن حمله کنیم کار خوبی نیست.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه همه باید دست به دست هم بدهیم، خاطر نشان کرد: متاسفانه ورزش ما بیشتر از حاشیه‌های ساختگی رنج می‌برد. یک مسابقه‌ای برگزار می‌شود که در آن هیچ مشکلی نیست، می‌رویم و می‌چرخیم در آن حاشیه‌ای پیدا کنیم تا دو ساعت برنامه بسازیم و نشان دهیم مشکلاتی وجود دارد.

احمدی‌نژاد تاکید کرد: وزیر ورزش هر کسی هست باید به او کمک کنیم. من بصورت قاطع از وزیر حمایت می‌کنم. این وزارتخانه یک سال است تشکیل شده است. ای کاش به جای استیضاح وزیر، از او می‌خواستند که به چه کمکی نیاز دارد. معلوم است دیگران از این فضا استفاده می‌کنند، نامه نگاری کرده و فشار می‌آورند.

وی همچنین تصریح کرد: همه باید باهم باشیم و به افرادی که مشکلاتی را به وجود آورده‌اند پاسخ حقوقی منطقی بدهیم و کمک کنیم جوانان ورزشکار بروند بالا. ورزش ایران در آستانه شکوفایی است. دولت، مجلس، مردم و به خصوص رسانه‌ها باید کمک کنند تا ورزش ایران موفق باشند. به عقیده من نقد خوب است اما مسئله سازی نه.

۱۳۹۱/۷/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...