نسخه چاپی

اعتیاد مادر، جان دختر 9 ساله را در كرمان گرفت

دادستان عمومی و انقلاب كرمان از مرگ مشكوك كودك 9 ساله خبر داد و گفت: تحقیقات انجام شده نشان داد كه مادر معتاد این كودك، وی را به قتل رسانده است.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان دادخدا سالاری افزود: در پی شکایت مردی مبنی بر مرگ مشکوک نوه 9 ساله اش، بررسی این موضوع در دستور کار بازپرسی شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب شهر کرمان قرار گرفت.
وی ادامه داد: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، دختر 9 ساله پس از متارکه پدر و مادرش تا 6 سالگی نزد مادر خود زندگی می کرده است.
وی با اشاره به اینکه پس از 6 سالگی حضانت وی به جد پدری اش سپرده شده بود بیان کرد: وی در تابستان 95 هنگامی که برای دیدار نزد مادر خود می رود به طرز مشکوکی جان خود را از دست می دهد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمان اظهار کرد: پس از بازجویی های انجام شده از مادر مقتوله مشخص شد، وی دچار اعتیاد بوده و برای اخاذی از خانواده همسر سابق خود، اعلام می کند فرزندش دچار بیماری سرطان است.
سالاری گفت: این مادر معتاد، برای اینکه نقشه شیطانی اش بر ملا نشود، موهای دختر را تراشیده و به وی داروهای ترامادول و متادون می داده که موجب مسمویت کودک و در نهایت منجر به مرگ کودک می شود.
این مقام قضایی اعلام کرد: طبق نظریه پزشکی قانونی، این کودک مبتلا به سرطان نبوده و علت فوت وی ناشی از مسمومیت توامان ترامادول و متادن و عوارض ناشی از آن بوده است.

۱۳۹۶/۵/۱۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...