نسخه چاپی

عبدالله ویسی در گفت و گو بانما:

برای شكست استقلال به آزادی می آییم

عکس خبري -براي شکست استقلال به آزادي مي آييم

نتیجه قابل پیش بینی نیست ولی ما برای شكست دادن استقلال قدم به ورزشگاه آزادی می گذاریم. البته بی گدار به آب نمی زنیم چون بازی سختی در پیش داریم. استقلال تیم شایسته ای است و باتوجه به شكستی كه مقابل صنعت نفت داشته در این بازی به 3 امتیاز خانگی فكر می كند. با این حال ما هم می خواهیم كیفیت خودمان را نشان بدهیم و ثابت كنیم نسبت به هفته اول وضعیت بهتری داریم.

گفتگو: علیرضا حاجی میرزابابا- علیرضا منصوریان سرمربی استقلال تهران بعد از شکست در هفته اول، این بار با مجموعه ای کامل تر از بازیکنان در تهران میزبان استقلال خوزستان و عبدالله ویسی است. دیدار دو هم نام استقلالی بسیار جذاب است و به نظر چهره جذاب تر این بازی عبدالله ویسی است . گفتگوی کوتاه ما را را عبدالله ویسی درباره شرایط بد این فصل استقلال خوزستان و ... بخوانید:


 بازی اول را مقابل تراکتورسازی بردید از این بازی بگویید؟

بازی اول بود و به همین دلیل دو تیم شرایط خاصی داشتند. خوش‌شانس بودیم که مقابل تیم گردن کلفت تراکتورسازی سه امتیاز را گرفتیم. خوشحالم که مردم خوزستان خوشحال هستند. خوشحالیم که با بازیکنان گمنام‌مان این نتیجه خوب را مقابل تراکتورسازی گرفتیم. استقلال خوزستان امسال 20 بازیکنش جدا شده‌اند، اما بازیکنان من آنقدر رشادت و شجاعت دارند که جای بازیکن جدا شده را پر می‌کنند. پیروزی در بازی اول بسیار شیرین است، حتی اگر ما چندان خوب هم نبوده باشیم. این پیروزی هم برای ما خیلی شیرین بود. من از عملکرد بازیکنانم راضی‌ام، چون تراکتورسازی تیم فوق‌العاده‌ای است و علیرغم مشکلاتی که دارد از بهترین خط حمله و خط هافبک ایران بهره می‌برد.


 به نظر شانسی این بازی را بردید؟
 خوش‌شانس بودیم که تراکتورسازی نتوانست دروازه ما را باز کند. مردم خوزستان معمولاً در همه زمینه‌ها بدشانس هستند و خوشحالم که پیروز شدیم. مردم خوزستان برخلاف همیشه خوش‌شانس بودند. البته نباید از کنار کار بزرگ بازیکنان گمنام‌مان عبور کنیم. پیروزی در بازی اول بسیار شیرین است، حتی اگر ما چندان خوب هم نبوده باشیم. این پیروزی هم برای ما خیلی شیرین بود. من از عملکرد بازیکنانم راضی‌ام، چون تراکتورسازی تیم فوق‌العاده‌ای است و علیرغم مشکلاتی که دارد از بهترین خط حمله و خط هافبک ایران بهره می‌برد.


 آیا از عملکرد باشگاه استقلال خوزستان در فصل نقل‌وانتقالات راضی هستید یا خیر؟
 استقلال خوزستان امسال 20 بازیکنش جدا شده‌اند،ما با یک بازیکن خارجی به توافق رسیده بودیم که به خاطر برخی مشکلات نتوانست به ایران بیاید و به هر حال زمان نقل و انتقالات گذشته و الان دیگر وقت عمل است و باید بازی کنیم، ولی پیش‌بینی من از آینده تیمم مثبت است.


آیا از بازیکنانی مثل بیت‌سعید و طیبی بابت جدا شدنشان از استقلال‌خوزستان دلخور نیستید ؟

دلخوری برای چه؟! آنها پیشنهاد بهتر داشتند و دوست داشتند شرایط زندگی‌شان را بهتر کنند و به همین دلیل جدا شدند. ما هم سعی می‌کنیم با بازیکنانی که جذب می‌کنیم، جای آنها را پر کنیم.
 
 از حمایت مسئولان استان رضایت دارید؟

استقلال‌خوزستان تیم شهر من است و دوست داشتم که به تیم شهرم برگردم تا به این تیم در این شرایط کمک کنم. 12 روز در تهران در تلاش بودیم برای تیم اسپانسر جذب کنیم و مذاکرات زیادی هم انجام دادیم اما اتفاقی نیفتاد. نتوانستیم اسپانسر جذب کنیم و با این شرایط واقعا کارمان برای ادامه فصل سخت است. متاسفانه مسوولان استان هم هیچ حمایتی از ما نمی کنند.استقلال اهواز تیم قدیمی شهر اهواز بود و شما دیدید که به چه سرنوشتی دچار شد و حالا هم همین اتفاق برای استقلال خوزستان در حال رخ دادن است و کاری هم از دست من بر نمی آید.

ولی شما پارسال تیم قهرمان را رها کردید و به سپاهان رفتید.
دوست دارم مردم خوب خوزستان بدانند که فصل پیش مسئولان این تیم من را نخواستند اما امسال وقتی فهمیدم که به من نیاز دارند برای کمک به تیم شهرم آمدم.


 می توانید استقلال را هم در آزادی ببرید؟

نتیجه قابل پیش بینی نیست ولی ما برای شکست دادن استقلال قدم به ورزشگاه آزادی می گذاریم. البته بی گدار به آب نمی زنیم چون بازی سختی در پیش داریم. استقلال تیم شایسته ای است و باتوجه به شکستی که مقابل صنعت نفت داشته در این بازی به 3 امتیاز خانگی فکر می کند. با این حال ما هم می خواهیم کیفیت خودمان را نشان بدهیم و ثابت کنیم نسبت به هفته اول وضعیت بهتری داریم. بازیکنان ما برای این مسابقه انگیزه زیادی دارند و می خواهیم یک فوتبال زیبا و تماشاگرپسند را در ورزشگاه آزادی به نمایش بگذاریم. امیدوارم که در نهایت نتیجه مطلوبی در زمین استقلال بگیریم.


آیا استقلال‌خوزستان می‌تواند بار دیگر برای قهرمانی مبارزه کند ؟
 قهرمانی کمی سخت است اما می‌خواهیم بازی‌های خوبی انجام بدهیم تا هواداران استقلال از آن لذت ببرند

 پس امسال استقلال‌خوزستان برای ماندن در لیگ رقابت می‌کند؟

ما تنها تیمی هستیم که 20درصد از قرارداد فصل جدید را به بازیکن داده ایم و قرار است 10 درصد دیگر هم به زودی به حساب آنها واریز شود، ضمن اینکه بحث طلب بعضی از بازیکنان که مربوط به فصل گذشته است وجود دارد. ما به خاطر این مشکلات از لحاظ تاکتیکی پیشرفت نکردیم و در بازی با تراکتورسازی هم خوش شانس بودیم که شکست نخوردیم. اما اصلا چنین چیزی نیست. استقلال‌خوزستان با بازیکنانی که دارد بدون مربی هم در لیگ‌برتر می‌ماند و ما می‌خواهیم فوتبال خوبی بازی کنیم.

۱۳۹۶/۵/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...