نسخه چاپی

تقدیر یك نماینده از سیاستهای اشتغال زایی ربیعی

نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی، سیاست های اشتغال زایی كه از سوی وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی تدوین شده كاملا منطبق بر مقتضیات اقتصاد مقاومتی و برای كشور راهگشا دانست.

به گزارش نما به نقل از تابناک، دکتر سید حسین افضلی گفت: دیدگاه وزارت تعاون بویژه شخص وزیر در خصوص تدوین سیاست های رشد اشتغال زای فقرزدا با تاکید بر توسعه صنایع کوچک و متوسط نشان می دهد در این خصوص مطالعات کارشناسی انجام پذیرفته و این رویکرد باید در دولت دوازدهم نیز ادامه یابد.

وی اجرای طرح توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار در برخی استانهای منتخب را موفقیت آمیز برشمرد و با تاکید بر این که تاکنون براساس گزارش های رسیده، به میزان 300 میلیارد ریال از طرح های دانشجویی در راه اندازی کسب و کار حمایت شده است، گفت: بر اساس آمارهای ارائه شده تاکنون 300 هزار شغل تثبیت شده و این امر نشان می دهد گام های خوبی در این حوزه برداشته شده است و این یک دستاورد مناسب ملی است و شایسته است از این اقدام که نظام حمایت های اجتماعی را پایدار و هدفمند می سازد تجلیل شود.

وی افزایش تعداد دارو های مشمول یارانه از 285 قلم در سال 92 به 366 قلم در سال 95 و بیمه 11 میلیون نفر از جمعیت کشور را یک دستاورد خوب و قابل تقدیر برشمرد و برلزوم ادامه حمایت از اقدامات وزارت تعاون در دولت دوازدهم و حضور دکتر ربیعی در کابینه تاکید کرد.

وی افزود : بررسی عملکرد حوزه رفاهی وزارتخانه نشاندهنده آن است که دکتر ربیعی کاملا در این حوزه براساس یک سیاست منسجم و مبتنی بر برنامه عمل کرده است. وی با اشاره به اینکه در این مدت 4 میلیون خانوار از طرح بسته حمایت غذایی برخوردار شده اند، گفت: در این دوره با راه اندازی پایگاه اطلاعات ایرانیان، اعتبار حمایت های اجتماعی بسوی فقرا هدایت شده است.

وی با اشاره به برخی انتقادها از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: بنظرم باید منتقدان در چارچوب امکانات، اختیارات، محدودیت ها و اعتبارات در اختیار به بررسی عملکرد وزارت بپردازند.

۱۳۹۶/۵/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...