نسخه چاپی

پلیس اسرائیل نتانیاهو را متهم كرد

دادگاه صلح رژیم صهیونیستی در "ریشون لتزیون" عصر پنجشنبه انتشار هر گونه خبری درباره تحقیقات صورت گرفته درباره بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دو پرونده "۱۰۰۰" و "۲۰۰۰" را تا تاریخ ۱۷ سپتامبر آینده ممنوع اعلام و در عین حال، نتانیاهو را به دست داشتن در كلاهبرداری و رشوه خواری متهم كرد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع قدس اشغالی گزارش داد، دیوان صلح رژیم اشغالگر قدس به درخواست پلیس انتشار هر گونه اطلاعات درباره تحقیقات صورت گرفته پیرامون اتهامات مطرح شده علیه نتانیاهو را ممنوع اعلام کرد.

قاضی "عینات رون" با صدور این حکم، انتشار هر گونه اطلاعات درباره پرونده‌های تحقیق تشکیل شده بر اساس اظهارات "آری هارو" رئیس سابق دفتر نتانیاهو را ممنوع کرد.

در همین حال، روزنامه هاآرتص به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که بر اساس اطلاعات جمع آوری شده در جریان تحقیقات، نتانیاهو متهم به فساد، کلاهبرداری، رشوه خواری و خیانت در امانت است و در یادداشت ارائه شده از سوی پلیس به دادگاه به این اتهامات اشاره شده است.

شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد، نتانیاهو متهم اصلی پرونده‌های ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ است، اما پلیس انتشار هر گونه خبری درباره تحقیقات صورت گرفته از "آری هارو" و مذاکرات انجام شده با او برای امضای توافقنامه استشهاد ملکی را ممنوع اعلام کرده است. پلیس معتقد است که هارو اطلاعات دیگری هم درباره پرونده ۳۰۰۰ مربوط به زیردریایی‌های خریداری شده از آلمان در اختیار این نهاد قرار خواهد داد.

گفتنی است که پلیس صهیونیستی از مدت‌ها قبل نتانیاهو را به خاطر اتهامات فساد، کلاهبرداری و رشوه خواری تحت بازجویی و تحقیق قرار داده است، اما هنوز نتایج این تحقیقات و بازجویی‌ها اعلام نشده است.

۱۳۹۶/۵/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...