نسخه چاپی

نوباوه: انتخابات دیروز "انقلاب در انقلاب" بود

عکس خبري -نوباوه: انتخابات ديروز "انقلاب در انقلاب" بود

نوباوه با تأكید بر اینكه مردم با حضور گسترده ولایتمداری خود را نشان دادند، گفت: در انتخابات دیروز یك "‌انقلاب در انقلاب" شكل گرفت.


بیژن نوباوه عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس به حضور پرشور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: درباره انتخابات دیروز باید گفت که یک "‌انقلاب در انقلاب" شکل گرفت و با همه انتخابات‌ ۳۳ سال گذشته متفاوت بود.

عضو جبهه پایداری بر همین اساس حضور پرشور مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را تأیید نهایی نظام جمهوری اسلامی توسط ملت ایران دانست و تصریح کرد: این تأیید به بهترین شکل ممکن انجام گرفت.

* مشارکت پر شور مردم نشانگر بی‌تأثیر بودن تهدید و تحریم‌ها علیه ایران بود

وی با تأکید بر اینکه مردم با حضور گسترده ولایتمداری خود را نشان دادند، افزود: این مشارکت نشانگر بی‌تأثیر بودن تهدید و تحریم‌ها علیه ایران است و پشتیبانی قاطع مردم از نظام در برابر تهدیدهای جهان استکبار را نشان می‌دهد.

نوباوه در ادامه یکی از بزرگترین مسائل انتخابات دیروز را تأکید بر حرکت بیداری اسلامی در جهان دانست و یادآور شد: استکبار از این قضیه نگران بود و تلاش می‌کرد تأثیر ما را به عنوان یک کشور الگو به حداقل برساند تا کشورهای منطقه را ناامید کند اما این انتخابات نشان داد که جمهوری اسلامی یک کشور موفق در همه عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و علمی است و این برای کشورهای منطقه بسیار خوشحال کننده خواهد بود.

۱۳۹۰/۱۲/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...