نسخه چاپی

دستگیری دو برادر كه دست قطع می كردند

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان از دستگیری دو مجرم متواری خبر داد و گفت: این دو برادر پس از قطع دست یك شهروند كرمانشاهی در سال ۹۴ به سمت شهر تهران متواری شده بودند.

به گزارش نما به نقل از میزان، سرهنگ محمد رستمی،گفت: در پی ارجاع دو فقره حکم از سوی دستگاه قضائی مبنی بر دستگیری دو مجرم به اتهام ضرب و جرح عمدی و قطع دست یک شهروند که از سال ۱۳۹۴ تاکنون متواری شده اند، موضوع در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت‌های شبانه روزی، متهمان شناسایی و در بررسی ها از سیستم سوابق کیفری مشخص شد که یکی از این افراد دارای چهار فقره و دیگری دو فقره سابقه قضائی هستند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تحقیقات عوامل این پلیس منجر به شناسایی محل اختفای متهمان در شهر تهران شد و هنگامی که این افراد قصد ورود به استان کرمانشاه را داشتند، در اقدامی غافلگیرانه در جاده بیستون- کرمانشاه دستگیر و خودروی آن‌ها نیز توقیف شد.

سرهنگ رستمی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروی متهمان چند قبضه سلاح سرد کشف شده است، خاطرنشان کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان مرکزی شهر کرمانشاه شدند.

۱۳۹۶/۵/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...