نسخه چاپی

رويانيان پس از بازي با سايپا:

مساوی مقابل سایپا یعنی برد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: مساوی بدست آمده مقابل سایپا با اراده‌ای كه در تیم دیده شد و با توجه به جو صمیمانه‌ میان بازیكنان ارزش یك برد را داشت.

به گزارش نمابه نقل ازمهر، محمد رویانیان پس از تساوی پرسپولیس مقابل سایپا تصریح کرد: پرسپولیس در این دیدار به انسجام تیمی نزدیک‌تر شد. حالا می‌شود روی تیم حساب کرد و با صبوری و حمایت هواداران فاصله امتیازات با تیم‌های بالای جدول را از بین برد.

وی افزود: پرسپولیس در دو دیدار اخیر و مخصوصا در دیدار با سایپا، بازی خوبی را به نمایش گذاشت. ما گلی دریافت نکردیم و موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریفان خلق شده است. اینها نشان می‌دهد مشکلات تیم روز به روز کمتر شده و تیم بازی به بازی بهتر می‌شود.

رویانیان در ادامه گفت: از بازی غیرتمندانه بازیکنان و همدلی حاکم در تیم و به‌ ویژه همراهی و یکدلی نیمکت نشینان با سایر بازیکنان خوشحالم. تیم ما به همدلی کامل و صددرصد نزدیک و نزدیک‌تر شده است. پرسپولیس این یکدلی و انسجام را کم داشت.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: مساوی به دست آمده با اراده‌ای که در تیم دیده شد و با توجه به جو صمیمانه ای که در تیم حاکم شده است، ارزش یک برد را داشت. بازیکنان پرسپولیس، هم یک بازی خوب را به نمایش گذاشتند و هم اینکه یکدل و یکرنگ و با تمام وجود به دنبال برد بودند و فعل خواستن را صرف کردند.

رویانیان با اشاره به قضاوت داور بازی سایپا - پرسپولیس گفت: براساس اظهارنظر کارشناسان داوری دو پنالتی مسلم پرسپولیس نادیده گرفته شد. این اشتباهات در این شرایط مانع از حرکت روبه جلوی پرسپولیس می‌شود. بنده عادت ندارم و نمی‌خواهم نسبت به داوران ایراد بگیرم و فشار را روی آنها زیاد کنم.

وی افزود: حتی دیدید که بعد از نادیده گرفته شدن مسلم پنالتی پرسپولیس در دربی برخلاف خیلی‌ها هیاهو و جار و جنجال به راه نینداختم. امیدوارم پرسپولیس از اشتباهات داوری متضرر نشود. ضمن اینکه درباره هدر رفتن پنالتی توسط مهرداد پولادی باید بگویم، فدای سرش.

رویانیان با اشاره به شعارهای هواداران پرسپولیس خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما برای سربلندی پرسپولیس و هواداران عزیز است. ما احساسات و علائق آنها را درک می‌کنیم و به آن احترام می‌گذاریم. امروز می خواهم رک و راست و بدون پرده پوشی به هواداران بگویم بنده به هیچ عنوان از اسم بردن علی کریمی و علی دایی ناراحت نمی‌شوم اما اینکه گفته شود مربی چه کسی باشد و بازیکن چه کسی باشد فرق می‌کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که با سایت این باشگاه گفتگو کرده است، تصریح کرد: قطعا هواداران در جریان همه مسائل نیستند و از دور قضاوت می‌کنند. توصیه بنده به هواداران این است که طوری رفتار کنند که شعارها موجب تخلیه روحیه بازیکنان تیم نشود. انتظار ما حمایت از پرسپولیس و اعضای تیم در طول 90 دقیقه بازی و همراهی کامل هواداران است. پرسپولیس متعلق به هواداران بوده و خواهد بود.

رویانیان در ادامه تصریح کرد: این هواداران هویت پرسپولیس هستند. آنها باید دست در دست هم داده و با حمایت قاطع و همه جانبه خود کاری کنند که تیم به اوج برسد. ما از هواداران انتظار داریم به ما کمک کنند تا بیماری چند ساله پرسپولیس را برطرف کنیم. باید به هواداران بگویم این تشویق‌ها بعضا باعث می‌شود کار گره بخورد. از آنها انتظار دارم صبور باشند و بگذارند شرایطی را فراهم کنیم تا برخی اقدامات را انجام بدهیم، چه درباره تیم و چه درباره سایر مسائل.

وی درباره انتظار خود از "مانوئل ژوزه" افزود: بنده برنامه کادر فنی برای تعطیلات دو هفته‌ای لیگ برتر را از مانوئل ژوزه خواستم و به ایشان گفتم ما از هر دو بازی چهار امتیاز می‌خواهیم. با ایشان صحبت‌هایی داشتم و انتظارات باشگاه را منتقل کردم.

رویانیان در پایان گفت: ایمان دارم که پرسپولیس راه خود را پیدا کرده و به آرامش خواهد رسید. صبوری هواداران و نقش آنها در رسیدن به اهداف و خروج پرسپولیس از وضعیت کنونی نقشی بسیار تاثیرگذار خواهد بود. هواداران باید مراقب باشند تا در این مسیر به پرسپولیس کمک کنند نه اینکه اتفاقاتی بیفتد که برای حل کردن برخی مسائل کارها گره بخورد.

۱۳۹۱/۷/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...