نسخه چاپی

اظهارات احمدی‌نژاد زیبنده یك رئیس جمهور نبود

رئیس كمیسیون مشترك طرح انتزاع مجلس با بیان اینكه در شرایط كنونی كشور رئیس جمهور باید از بیان ادبیات تفرقه افكنانه خودداری كند، افزود: رئیس جمهور با صحبت های امروز خود فرافكنی كرد ولی باید بداند كه ذكر صحبت های امروز وی زیبنده یك رئیس جمهور نبود.

به گزارش نما، بهروز نعمتی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، درباره سخنان رئیس جمهور در نشست مطبوعاتی امروز سه شنبه ۱۱ مهر گفت: رئیس جمهور مسئول اجرایی کشور است و اگر قصوری در دولت دیده می شود متوجه شخص رئیس جمهور است و وی نباید تقصیرات را بر گردن نهادهای دیگر، خبرگزاری ها و یا دستگاه های امنیتی بیندازد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استنباط بنده این است که رئیس جمهور بسان شگرد همیشگی خود در مشکلات کنونی کشور به دنبال یافتن مقصر دیگری است اما باید بداند که طرح این موضوعات دیگر جایگاهی ندارد.

وی این اقدام احمدی نژاد را گریز به جلو خواند و گفت: رئیس جمهور با صحبت های امروز خود فرافکنی کرد ولی باید بداند که ذکر صحبت های امروز وی زیبنده یک رئیس جمهور نبود.

عضو هیات رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با بیان اینکه در شرایط کنونی کشور رئیس جمهور باید از بیان ادبیات تفرقه افکنانه خودداری کند، تصریح کرد: امروز رئیس جمهور در صحبت های خود نام های بسیاری با زبان آورد و مسائل و مشکلات کشور را بر دوش دیگران انداخت اما در پایان اظهار داشت که همه باید با هم باشیم که ذکر این اظهارات در چنین موقعیتی درست و مناسب نیست.

نعمتی با اشاره به تاکید دوباره رئیس جمهور به بحث برقراری رابطه با آمریکا گفت: امروز کشور نمی تواند از عزت و مصالح خود بگذرد. رئیس جمهور به دنبال این است تا بازی را برهم زند، اما باید بداند که روش برهم زدن بازی به این شکل نیست.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نهم با بیان اینکه در شرایط کنونی جامعه نیاز به آرامش دارد، تاکید کرد: رئیس جمهور امروز در شرایطی که مشکلات اقتصادی و ارزی بر جامعه تحمیل شده، هیچ برنامه ای برای ارائه نداشت و در طول ۳ ساعت برنامه زنده خود تنها به تهدید سایر نهادها بسنده کرد.

وی با یادآوری اینکه به نظر می رسد افرادی چون رئیس کل بانک مرکزی برخی اطلاعات نادرست را در اختیار رئیس جمهور قرار می دهند، ادامه داد: کشور بدون داشتن برنامه مدون اداره نمی شود و در ۳ ماه اخیر سوءمدیریت دولت بیشترین التهاب را بر بازار تزریق کرده است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس جمهور امروز باید پاسخگوی مشکلات موجود باشد، افزود: متاسفانه دولت برای حل مشکلات برنامه کارشناسی شده ای ندارد، از همین رو با حمله به رئیس مجلس و سایر نهادها به دنبال انداختن مشکلات بر دوش دیگران است، در حالی که کمک های مجلس تاکنون بسیاری از مشکلات را مرتفع کرده است.

رئیس کمیسیون مشترک طرح انتزاع مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه صحبت های امروز احمدی نژاد تضعیف نهادهای حکومت بود، تصریح کرد: انتقادات وارده به دولت از سوی مجلس برای حل مشکلات کشور و مردم بوده است و در جلسات کمیسیون ها با حضور نمایندگان دولت گفته شده که تمام تلاش مجلس کمک به دولت است، ولی به نظر می رسد که دولت از این اقدام مجلس ناراضی است.

۱۳۹۱/۷/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...