نسخه چاپی

سروری: حجاریان آلزایمر سیاسی گرفته است‬

عکس خبري -سروري: حجاريان آلزايمر سياسي گرفته است?

پیش‌گرفتن استراتژی "جنگ‌هراسی" و "تحریم‌هراسی" از سوی اصلاح‌طلبان/ حجاریان آلزایمر سیاسی گرفته است قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: برخی از اصلاح‌طلبان از دشمن می‌خواهند حلقه تهدید و تحریم علیه جمهوری اسلامی را تنگ‌تر كند تا بتوانند بدون پرداخت هزینه، بدون اعلام برائت از فتنه ۸۸ و بدون اینكه ریزش در بین نیروهایشان ایجاد شود، برای بازگشت به عرصه سیاسی اقدام كنند.

به گزارش نما، پرویز سروری قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به آخرین ادعای اصلاح طلبان (سعید حجاریان) مبنی بر حتمي بودن جنگ و توانمندي انحصاری اصلاح‌طلبان در حل و فصل آن اظهار داشت: اصلاح‌طلبان با در پيش گرفتن استراتژي "جنگ هراسي" و "تحريم هراسي" به دنبال تاثير‌گذاري بر فضاي جامعه هستند به گونه‌اي که بگويند در صورت حضور آنها در عرصه سياسي کشور، تحريم‌ها و تهديدها رفع خواهد شد.

سروري افزود: ظاهرا حجاريان دچار آلزايمر سياسي شده چرا که حجم تحريم‌ها و تهديدها در زمان اصلاح‌طلبان کمتر از این روزها نبود.

وي خاطرنشان كرد: "محور شرارت" را همان موقع به ايران نسبت دادند و تحريم‌هاي سازمان يافته‌ای در دولت اصلاحات به ما تحميل شد؛ پس اين ادعا که در صورت به قدرت رسيدن اصلاح‌طلبان تحريم‌ها و تهديدها از بين خواهد رفت، يک امر کاملا مغاير با واقعيت‌هايي است که اصلاح‌طلبان در زمان حضور در قدرت نشان دادند.

وی در ادامه گفت: در صورتي اصلاح‌طلبان مي‌توانند مسائل کشور را حل و فصل کنند که ملت از استقلال، آزادي، کرامت و حقوق مسلم خود کوتاه بیاید و در صورتي آمريکا حاضر است از تحريم ها و تهديدها دست بردارد که ايران از ماهيت اسلامي، استقلالي و خودباوري‌اش دست بردارد و مطيع سياست‌هاي غرب شود.

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی همچنین گفت: ملت ایران با توجه به هزينه‌هايي که طي ۳۳ سال اخير، در جنگ تحميلي، در مقابله با منافقين و ... داده است، حاضر به مصالحه و مسامحه با غرب نیست.

سروری با بیان اینکه مطرح شدن موضوع مذاکره با آمریکا توسط احمدي‌نژاد براي ايران هزينه ايجاد کرد و آمریکا بلافاصله منافقين را از "بلک ليست"خود خارج کرد، گفت: آمريکايي‌ها نشان داده‌اند هرگاه ما در اصول خود کوچکترين انعطافي نشان داده‌ايم، نه تنها امتياز نداده‌اند بلکه اقدامات جدي‌تري عليه ما در پیش گرفته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه در جمهوری اسلامی هرگاه هر جریانی از مردم فاصله گرفته، لامحاله به نظام سلطه نزديک شده است، گفت: در واقع فاصله گرفتن از قدرت مردمی منجر به دست‌درازی به سوی بیگانگان می‌شود؛ به همين خاطر امروز اين موضوع بين طيف وسيعی از اصلاح‌طلبان موج مي‌زند.

وی درباره شباهت محتوایی موضع‌گیری‌های برخی از اصلاح‌طلبان داخل با رسانه‌ها و عناصر مخالف جمهوری اسلامی در خارج از کشور گفت: اين گرايش در اصلاح‌طلبان وجود دارد که از طریق ارتباط با "قدرت‌هاي بيگانه" و "رهبران اپوزسيون دربه در خارج از کشور" زمینه الحاق دو جبهه داخل و خارج را ایجاد و بستر لازم براي اخذ امتياز از جمهوری اسلامی را فراهم کنند.

سروری همچنین عنوان کرد: برخی از اصلاح‌طلبان از دشمن مي‌خواهند حلقه تهديد و تحريم را عليه جمهوري اسلامي تنگ‌تر كند تا بتوانند بدون پرداخت هزينه، بدون اعلام برائت از فتنه ۸۸ و بدون اینکه ريزش در بين نيروهايشان ايجاد شود، براي بازگشت به عرصه سياسي اقدام کنند.

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در پایان با اشاره به اقدامات گسترده نظام سلطه و اپوزسيون داخل و خارج در تحريم و ايجاد فضايي سرد در نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: اين انتخابات رفراندمي بود که مردم به نداي رهبر پاسخ دادند و ثابت کردند، علی‌رغم همه مشکلات در عرصه انتخابات حضور قدرتمند پيدا می‌کنند و پشتیبان ولایت فقیه هستند.

۱۳۹۱/۷/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...