نسخه چاپی

ادعای عجیب سرمربی سابق تیم ملی والیبال

سرپرست تیم ملی جوانان كره جنوبی در ادعایی عجیب گفت: همیشه وقتی ایران میزبان رقابت های والیبال بوده، فدراسیون این كشور تلاش كرده است تا با نفوذ در كمیته برگزاری تیم خود را قهرمان كند

به گزارش نما، به نظر مي‌رسد "پارک کی وون" با اظهاراتي عجيب قصد دارد ناكامي‌هاي واليبال كره را توجيه كند و موفقيت‌هاي ايران را كم‌رنگ جلوه دهد. سرمربي سابق تيم ملي واليبال ايران در گفت و گو با ایسنا، منطقه آذربایجان غربی، اظهار کرد: حضور تیم هایی مثل تایلند و افغانستان که والیبال در آنها زیاد توسعه یافته نیست باعث می شود که سطح این رقابت ها پایین بیاید. اما تیم هایی مثل ایران، ژاپن و چین نیز در این بازی ها حضور دارند که موجب شده بازی های به نسبت خوبی ببینیم.

وی ادامه داد: حتی والیبال در رده جوانان در کره جنوبی چندان پیشرفته نیست و انتظار زیادی از این تیم نداریم.

سرمربي سابق تيم ملي ايران در ادامه با بيان اين ادعا که "همیشه وقتی ايران ميزبان رقابت های والیبال بوده، فدراسیون این کشور تلاش کرده است تا به هر شكلي تیم خود را قهرمان کند"، اعلام کرد: به نظر من این تیم جوانان و فدراسیون ایران در برخی از موارد مشکلاتی دارند!

کی وون در پاسخ به اینکه منظورتان چیست که فدراسیون ایران تلاش می کند تیم خود را قهرمان کند در حالی که این رقابت ها تحت نظر کنفدراسیون والیبال آسیا برگزار می شود؟ گفت: فدراسیون ایران با نفوذهایی که در كميته برگزاري دارد هر کاری می کند تا تیمش قهرمان شود. به ما اعلام کرده بودند که تیم کره جنوبی روز دوشنبه ساعت ۱۶ با تایلند بازی دارد درحالی که امروز متوجه شدیم این دیدار به ساعت ۱۴ تغییر پیدا کرده است. اگر چنین تغییراتی به وجود می آید باید ۲۴ ساعت قبل به ما اعلام کنند اما مسئولان برگزاری چیزی به ما نگفته بودند!

وی در جواب به این سوال که کدام تیم ها را شانس اول قهرمانی این رقابت ها می دانید؟، اعلام کرد: تیم های خوبی در این دوره بودند. ایران تیم خوبی نشان داد، ژاپن و چین نیز خوب بودند اما من فکر می کنم قهرمان این رقابت ها از میان ایران یا ژاپن خواهد بود.

سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران در ادامه درباره صعود ایران به لیگ جهانی و تاثیر خولیو ولاسکو در والیبال ایران نیز اظهار کرد: والیبال ایران به خوبی پیشرفت کرده است. ولاسکو هم از برترین مربیان دنیا محسوب می شود اما باید به یاد داشت که پیش از او نیز مربیانی مثل زوران گاییچ در ایران بودند که به خوبی در هموار کردن راه پیشرفت والیبال این کشور تاثیر گذار بودند. من فکر می کنم حق ایران بود که در لیگ جهانی حضور داشته باشد اما به نظرم مشکلاتی دارد که اگر آنها را برطرف نسازد می تواند در آینده به والیبال این کشور ضربه بزند.

وی در رابطه با اینکه منظورش از مشکلاتی که می تواند به والیبال ایران ضربه بزند، مشكلات فنی است؟، گفت: بله من از نظر فنی می گویم. همچنین در لیگ والیبال ایران، بازیکنانی که با تیم ها قرار داد امضا می کنند نمی توانند پول خود را به موقع از باشگاه ها بگیرند که این می تواند در آینده به ضرر والیبال این کشور تمام شود.

کی وون در پاسخ به اینکه آینده والیبال آسیا را متعلق به چه کشورهایی می دانید؟، اعلام کرد: در حال حاضر والیبال ایران خوب است. کشورهایی مثل ژاپن، چین، استرالیا و کره جنوبی نیز هم اکنون به خوبی کار می کنند تا بتوانند بار دیگر در آینده مطرح شوند و به نظرم این کشورها والیبال این قاره را در اختیار می گیرند.

۱۳۹۱/۷/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...