نسخه چاپی

مهاجم آبی‌ها از عنایتی و مجیدی گذشت

عکس خبري -مهاجم آبي‌ها از عنايتي و مجيدي گذشت

مهاجم تیم استقلال در بازی با صبای قم یك گل دیگر به ثمر رساند تا تعداد گل‌های خود را به عدد ۱۰۰ برساند در این میان وی به ركوردزنی در استقلال تا پایان فصل می‌اندیشد و این اتفاق تا پایان فصل میسر است.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران مهاجم تيم استقلال در اين تيم تاکنون ۱۰۰ گل به ثمر رسانده است و با اينکه در اکثر ديدارها حتي سرمربي و هواداران از عملکرد وي رضايت کامل ندارند، اما اين بازيکن توانسته است رکورد خوبي را از خود به جا بگذارد زيرا رضا عنايتي و فرهاد مجيدي دو مهاجم گلزن تيم استقلال که با وي در به ثمر رساندن گل براي اين تيم رقابت داشتند که در اين مورد به موفقيت نرسيدند زيرا آرش برهاني از تعداد گل‌هاي به ثمر رسيده توسط مجيدي و عنايتي عبور کرده و تعداد گل‌هايش را به عدد سه رقمي رسانده است.

فرهاد مجيدي و عنايتي ۹۸ گل براي اين تيم به ثمر رساندند و برهاني در حال حاضر عضو تيم استقلال است، اما اين وضعيت براي فرهاد مجيدي و رضا عنايتي مانند آرش برهاني نيست زيرا مجيدي از فوتبال خداحافظي کرده است و از طرفي ديگر رضا عنايتي نيز در تيم مس کرمان بسر مي‌برد و مشخص نيست که بتواند در آينده براي آبي‌ها به ميدان برود يا نه؟

شايان ذکر است، اين مهاجم براي حضور در صدر جدول برترين گلزن تيم استقلال به ۶ گل نياز دارد زيرا علي جباري براي اين تيم در مدت حضورش در تيم استقلال ۱۰۵ گل به ثمر رسانده است و آرش برهاني مي‌تواند با به ثمر رساندن ۶ گل رکورد علي جباري را پشت سر گذاشته و بهترين و برترين مهاجم تاريخ باشگاه استقلال لقب بگيرد.

اين بازيکن تا پايان فصل فرصت دارد تا از حضور در ترکيب تيم استقلال استفاده لازم را برده و با عملکردي متفاوت شرايط ايده آلي را براي خود رقم بزند و رکورد جالب توجهي را براي خود ايجاد و آن را حفظ کند.

۱۳۹۱/۷/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...