نسخه چاپی

كفاشیان با رییس‌جمهور دیدار كرد

عکس خبري -كفاشيان با رييس‌جمهور ديدار كرد

علی كفاشیان با دكتر محمود احمدی‌نژاد، ریس جمهور دیدار و گفت‌وگو كرد.

به گزارش نما به نقل از ايسنا، پس از باخت دور از ذهن تيم ملي فوتبال به لبنان در رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني فشارهاي زيادي به فدراسيون فوتبال وارد آمد. پس از اين اتفاقات بود كه كفاشيان با هماهنگي يكي از مقامات ارشد وزارت ورزش به ديدار رئيس جمهور رفت و در گفت‌وگو با محمود احمدي‌نژاد حمايت همه جانبه از فوتبال ملي را خواستار شد.

احمدي نژاد هم پس از اين گفت‌وگو در سخناني بر لزوم حمايت رسانه‌ها و مردم از تيم ملي در اين مقطع حساس تاكيد كرد و از همه خواست براي صعود تيم ملي به جام جهاني از هيچ تلاشي دريغ نكنند.

اين در حالي است كه بعد از انتخاب مجدد كفاشيان به عنوان رئيس فدراسيون فوتبال، برخي از اعضاي فدراسيون در گفت‌وگوهاي غيررسمي به صورت تلويحي اعلام كرده بودند كه از سوي وزارت ورزش حمايتي از آنها انجام نمي‌شود و فدراسيون در تنگناي شديد مالي قرار دارد. حتي خود كفاشيان هم در آخرين صحبت‌هايش به وضع مالي بد فدراسيون اشاره كرده بود.

به نظر مي‌رسد با توجه به ديدار كفاشيان با رييس جمهور، درهاي جديدي به روي فدراسيون فوتبال و تيم ملي براي پيشبرد اهداف‌شان گشوده شود. ديروز كفاشيان به همراه تني چند از مسوولان فدراسيون فوتبال در جلسه‌اي با حضور وزير ورزش و جوانان شركت كردند و محمد عباسي صريحا اعلام كرد كه در ماراتن رقابتهاي انتخابي جام جهاني، وزارت ورزش از تيم ملي و فدراسيون فوتبال حمايت خواهد كرد.

۱۳۹۱/۷/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...