نسخه چاپی

رویارویی تروریست‌ها در غوطه شرقی دمشق

گروه تروریستی موسوم به جنبش "احرار الشام" در بیانیه ای از یورش عناصر گروه "فیلق الرحمن" به منازل و مقرهای عناصر این جنبش در غوطه شرقی خبر داد.

به گزارش نما به نقل از العالم، گروهک تروریستی تکفیری موسوم به جنبش "احرار الشام" با صدور بیانیه‌ای از یورش عناصر گروهک موسوم به "فیلق الرحمن" به منازل و پایگاه های این جنبش در شهرک های سقبا و کفربطنا در غوطه شرقی و نیز محاصره عناصر مسلح احرار الشام در عین ترما و مجبور کردن آنها به تسلیم و پیوستن به فیلق الرحمن، خبر داد.

گروه فیلق الرحمن نیز در بیانیه ای اعلام کرد که به تازگی جنبش احرار الشام در حرستا با بازمانده های گروه موسوم به "هیات تحریر الشام" علیه جداشدگان از این جنبش که به فیلق الرحمن پیوسته اند، متحد شده اند و این امر ایجاب کرد که فیلق الرحمن عناصر مسلح خود را برای مقابله با هرگونه اقدام احمقانه جنبش احرار الشام به حالت آماده باش درآورد.

خاطرنشان می شود که صبح روز دوشنبه خبرهایی از غوطه شرقی درباره هماهنگی گروه "جیش الاسلام" و فیلق الرحمن برای حمله به مواضع جبهه النصره و احرار الشام منتشر شد و انتظار می رود که جیش الاسلام در منطقه الاشعری و بیت سوا و مدیرا بر جبهه النصره غلبه کند و فیلق الرحمن نیز مواضع جبهه النصره و احرار الشام را در این منطقه هدف قرار دهد.

۱۳۹۶/۵/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...