نسخه چاپی

واكنش به خبرسازی ها در خصوص عزل فرمانداران

مدیركل سیاسی وزارت كشور با رد خبرِ منتشر شده در فضای مجازی تاكید كرد: وزیر كشور در دولت یازدهم در اجرای سیاست های رئیس جمهوری منتخب همواره وفادار، استوار و با اقتدار بوده و اهل برخی تعاملات غیر صحیح و احیاناً باج دادن و امثال آن نیست.

به گزارش نما به نقل از ایرنا: مدیرکل سیاسی وزارت کشور با رد خبرِ منتشر شده در فضای مجازی تاکید کرد: وزیر کشور در دولت یازدهم در اجرای سیاست های رئیس جمهوری منتخب همواره وفادار، استوار و با اقتدار بوده و اهل برخی تعاملات غیر صحیح و احیاناً باج دادن و امثال آن نیست.

در پی انتشار خبری غیر صحیح در یک کانال تلگرامی با تیتر 'عزل و نصب شتابزاده فرمانداران جهت ابقای رحمانی فضلی' ، مدیر کل سیاسی وزارت کشور، توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد.

محمد امین رضازاده با رد خبر منتشر شده در فضای مجازی با تیتر 'عزل و نصب شتابزاده فرمانداران جهت ابقای رحمانی فضلی' و تاکید بر ضرورت توجه رسانه ها به صحت و اتقان اخبار تولیدی و بازنشری گفت: آنچه در این خبر با عبارت 'فشار روزهای اخیر از سوی قائم مقام محترم وزیر در امور مجلس و هماهنگی استانها به اداره کل سیاسی' مطرح شده، خلاف واقع است.

وی افزود: از 8 شهرستان نامبرده شده در این خبر، فقط در یک مورد، گزینه جایگزین تصدی مسوولیت فرمانداری، رسما از سوی استاندار، پیشنهاد شده و در سایر موارد تاکنون پیشنهادی صورت نگرفته است.

رضازاده تاکید کرد: در دوران فعالیت آقای رحمانی فضلی در وزارت کشور، در قریب به اتفاق موارد تعیین فرمانداران، روند قانونی پیش بینی شده برای انتصاب فرمانداران که شامل پیشنهاد از سوی استاندار، بررسی و ارزیابی در دفتر امور سیاسی وزارت کشور، تایید نهائی معاونت سیاسی و صدور حکم از سوی وزیر محترم کشور است، اجرا شده و در برخی مواردِ نادر و انگشت شمار، بر اساس ملاحظات جامعی که وجود داشته است، در چارچوب اختیارات قانونی وزیر کشور اقدام شده است.

وی ادامه داد: تعامل با ارکان نظام و دستگاه های ذیربط، برای پیشبرد سیاست های دولت در مناطق مختلف و ایجاد ثبات و آرامش در کشور، اجتناب ناپذیر و بلکه ضروری است و وزیر محترم کشور در دولت یازدهم در اجرای سیاست های رئیس جمهور منتخب ملت، همواره وفادار، استوار و با اقتدار بوده است و اهل برخی تعاملات غیر صحیح و احیانا باج دادن و امثال آن نیستند و نیازی هم به چنین رفتارهایی وجود ندارد. چرا که با توجه به عملکرد قوی، اعتماد متقابل و ارتباط خوب ایشان با نمایندگان محترم، به نظر می رسد از مجلس شورای اسلامی رای بالایی اخذ خواهد کرد.

۱۳۹۶/۵/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...