نسخه چاپی

برگزاری مراسم فارغ التحصیلی خلبانان جنگنده اف-۵

مراسم فارغ التحصیلی جمعی از خلبانان هواپیمای اف۵ نیروی هوایی ارتش در پایگاه شكاری وحدتی برگزار شد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، مراسم فارغ التحصیلی جمعی از خلبانان هواپیمای اف5 با حضور حجت الاسلام و المسلمین عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش، حجت الاسلام و المسلمین قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی و جمعی از فرماندهان و مسئولین این نیرو در سالن اجتماعات پایگاه شکاری وحدتی دزفول برگزار شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش طی سخنانی پیوستن به جمع تیزپروازان نیروی هوایی ارتش را به خلبانان حوان تبریک گفت و ادامه داد: آسمان ایران اسلامی امانتی در دست پرتوان شما خلبانان عزیز است و قطعا شما با الگوگیری از پیشکسوتان و شهدای گرانقدر این نیرو، از هیچ تلاشی در راستای حفظ امنیت و پاسداری از آن دریغ نخواهید کرد.

وی اظهار داشت: خلبانی یک شغل نیست، خلبانی عشق است. خلبان باید عاشق وطنش باشد تا بتواند به بهترین نحو در حفظ حریم مقدس آسمان ایران اسلامی خدمت کند.

حجت الاسلام محمد حسنی در پایان با اشاره به آیه شریفه إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذینَ یُقاتِلونَ فی سَبیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُم بُنیانٌ مَرصوصٌ، خاطرنشان کرد: حب خداوند برای بندگانش در گرو رضایت ذات اقدس الهی است که مدنظر قرار دادن این آیه میتواند یکی از راه‌های رسیدن به این مهم باشد.

در ابتدای مراسم امیرسرتیپ2 خلبان سید حمیدرضا آشنا فرمانده پایگاه وحدتی گزارشی در خصوص دوره‌های آموزشی خلبانان ارئه کرد و گفت: این دوره به پاس خدمات ارزشمند استاد خلبان بازنشسته محمدرحیمی پیشکسوت دوران دفاع مقدس به نام دوره ی استاد رحیمی نام گذاری شده است.

در پایان این مراسم، سردوشی و نشان خلبانی به خلبانان اهداء شد.

۱۳۹۶/۵/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...