نسخه چاپی

طرح مقابله با اقدامات خصمانه آمریكا به كجا رسید؟

عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تصویب طرح مقابله با اقدامات خصمانه آمریكا در جلسه صبح امروز این كمیسیون خبر داد و گفت: بنابر تصمیم كمیسیون امنیت ملی احتمالاً یكشنبه آینده این طرح در صحن علنی مجلس مطرح و مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

به گزارش نما به نقل از ایرنا،عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تصویب طرح مقابله با اقدامات خصمانه آمریکا در جلسه صبح امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: بنابر تصمیم کمیسیون امنیت ملی احتمالاً یکشنبه آینده این طرح در صحن علنی مجلس مطرح و مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.


علیرضا رحیمی با اشاره به آخرین جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به‌منظور بررسی طرح مقابله با اقدامات تروریستی و ماجراجویانه آمریکا در منطقه در نشست صبح امروز اعلام کرد: پیشنهادات واصله در مورد طرح مقابله با اقدامات خصمانه آمریکا در کمیسیون بررسی شد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس گفت: بر این اساس این طرح در دو مرحله در کمیسیون امنیت ملی بررسی شد که در مرحله نخست، کلیات و در مرحله دوم هم جزئیات مربوط به این طرح در چند جلسه بررسی و به تصویب رسید.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به ادامه روند بررسی این طرح در مجلس گفت: بنابر تصمیم کمیسیون امنیت ملی احتمالاً یکشنبه آینده این طرح در صحن علنی مجلس مطرح و مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

۱۳۹۶/۵/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...