نسخه چاپی

توفان فرهاد مجیدی علیه قلعه‌نویی

عکس خبري -توفان فرهاد مجيدي عليه قلعه‌نويي

هفته آینده نود یكی از جنجالی‌ترین برنامه‌هایش را روی آنتن می‌برد. برنامه‌ای كه فرهاد مجیدی قرار است در كنار عادل بنشیند و از دلایل خداحافظی‌اش بگوید. بالطبع امیر قلعه‌نویی دوشنبه شب هفته آینده پاسخ اتهاماتی كه به كاپیتان محبوب استقلالی‌ها زده را دریافت خواهد كرد.


به گزارش نما به نقل از قانون، استقلال دیروز برنده از زمین بیرون آمد تا قلعه‌نویی با شکست مرفاوی از فشار انتقاد هواداران استقلال به طور موقت فرار کند. هر چند در پایان بازی حاشیه‌ها و درگیری‌هایی در ورزشگاه آزادی پیش آمد اما در نهایت این سرمربی استقلال بود که بیش از پیش با ژستی طلبکارانه در نشست مطبوعاتی حاضر شد و طعنه‌هایی را متوجه فرهاد مجیدی و مخالفانش کرد.

اما این پایان حاشیه فرهاد و امیر نیست. قلعه‌نویی یک هفته باید صبر کند و ببیند که مجیدی در برنامه نود چه واکنشی از خود نشان خواهد داد. هفته آینده قرار است فرهاد مجیدی به برنامه نود برود. کاپیتان استقلال که به خاطر اتهاماتی که اخیرا قلعه‌نویی متوجه او کرده سخت عصبانی است. قلعه‌نویی گفته است: «هواداران فردی را الگوی خود کرده‌اند که به خاطر یک مشت پول استقلال را رها کرد و رفت.» همین اظهار نظر باعث شده تا فرهاد مجیدی خط و نشان سختی برای قلعه‌نویی بکشد.

احتمالا هفته آینده نود یکی از جنجالی‌ترین برنامه‌هایش را روی آنتن می‌برد. برنامه‌ای که فرهاد مجیدی قرار است در کنار عادل بنشیند و از دلایل خداحافظی‌اش بگوید. بالطبع امیر قلعه‌نویی دوشنبه شب هفته آینده پاسخ اتهاماتی که به کاپیتان محبوب استقلالی‌ها زده را دریافت خواهد کرد اما تا آن موقع باید دید مواضع این دو نفر نسبت به یکدیگر تغییر خواهد کرد یا خیر. فعلا که شرایط طوری پیش می‌رود که اصلا بعید نیست قلعه‌نویی هم هفته آینده روی خط برنامه نود بیاید و از آن مناظره‌هایی دربگیرد که عادل فردوسی‌پور خیلی دوست دارد.

امیر قلعه‌نویی فعلا در قامت یک مربی برنده به فرهاد مجیدی می‌تازد اما اصلا بعید نیست که با اولین ناکامی زخم نبود فرهاد مجیدی سر باز کند و هواداران یک بار دیگر سرمربی آبی‌ها را که اخیرا منت‌هایی هم بر سرشان گذاشته مورد لطف قرار دهند.

۱۳۹۱/۷/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...