نسخه چاپی

پسرمرد كارخانه دار زنده به آتش كشیده شد

به گزارش نما - ایران نوشت: مرد جوانی که به رابطه پنهانی همسرش با پسر یک کارخانه دار ظنین شده بود با نقشه‌ای از پیش تعیین شده او را به آتش کشید.

12 مرداد امسال رهگذران و رانندگانی که از محله‌ای دراطراف کهریزک می‌گذشتند، خودروی پرایدی را در حال سوختن دیدند. همان موقع چند نفر از آنها به کمک راننده پرایدی رفتند که در چند قدمی خودرواش روی زمین افتاده بود و تلاش می‌کرد آتشی را که به لباس‌هایش گرفته بود خاموش کند. در حالی که پراید هم در حال سوختن بود مرد جوان پس از خاموش شدن آتش لباسهایش به حاضران گفت: یکی از دوستانش نیز داخل خودرو گرفتار آتش شده است و از مردم کمک خواست. بدین‌ترتیب حاضران در صحنه جوانی را از داخل خودرو بیرون کشیدند و او را که نامش شهاب بود نیمه جان به بیمارستان رساندند اما ساعتی بعد جان سپرد.

در ادامه تحقیقات راننده خودروی پراید- کامران- به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی گفت: «تصمیم گرفته بودم برای آب‌بندی خودروی جدیدم به شهرستان بروم. برای همین از دوستم شهاب خواستم با من همراه شود. اما درطول راه ناگهان ماشین آتش گرفت و من بسرعت خودرو را در کنار خیابان متوقف کردم. در این بین خودم هم در حال سوختن بودم که با عجله از ماشین بیرون پریدم و از مردم کمک خواستم تا دوستم را هم از داخل ماشین بیرون بیاورند.

درحالی که به نظر می‌رسید مرد جوان واقعیت را بیان نکرده است، به بازپرس ایلخانی از شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران اعلام شد که شهاب هم در بیمارستان فوت شده است.در ادامه بررسی‌ها نیز مشخص شد خودروی پراید به طورعمدی و با ریختن بنزین آتش زده شده است. با مشخص شدن علت آتش‌سوزی، فرضیه قتل شهاب قوت گرفت. درچنین شرایطی کامران که خود را با مدارک ومستندات پلیس روبه‌رو دید به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت: «6 ماهی در کارخانه پدر شهاب مشغول کار بودم که در این مدت با شهاب دوست شدم. اما بعد که از کارخانه بیرون آمدم به دوستی‌مان ادامه دادیم. اما مدتی بعد به او مشکوک شدم و تصور کردم او با همسرم رابطه پنهانی دارد. با این سوءظن، او را به بهانه‌ای سوار ماشینم کردم و راه افتادیم. از قبل مقداری بنزین گرفته بودم که در بین راه بطری را روی سر شهاب ریختم و او را یکدفعه آتش زدم. اما در این میان خودم هم آتش گرفتم و فوراً از ماشین پیاده شدم. سرهنگ مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ضمن اعلام این خبر گفت: تحقیقات تخصصی در رابطه با این جنایت همچنان ادامه دارد.

۱۳۹۶/۵/۱۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...