نسخه چاپی

سی‌ان‌ان از رژیم آل خلیفه رشوه می‌گیرد

تلویزیون سی‌ان‌ان بابت اخباری كه در بخش خارجی خود پخش می‌كند‌، از رژیم‌هایی مانند بحرین پول می‌گیرد.

به گزارش نما به نقل از تلويزيون راشاتودي‌،‌ امبر ليون خبرنگار سابق شبکه سي‌ان‌ان‌ يک فيلم مستند از سرکوب خشونت بار قيام مردمي سال 2011 در بحرين تهيه کرد اما اين فيلم فقط در داخل آمريکا پخش شد.

وي درباره مشاهدات خود و موضع تلويزيون سي‌ان‌ان در برابر وقايع بحرين به اين شبکه گفت: ما مي‌ديديم که بيماران در حالي که جراحت داشتند، از بيمارستان‌ها فرار مي‌کنند. آمبولانس‌ها هدف قرار مي‌گرفتند. من و تيم همراهم هنگام بازگشت از اين روستاها با خشونت پليس روبرو و بازداشت شديم. آنها تلاش کردند همه فيلم‌هاي ما را پاک کنند اما خوشبختانه يکي از همراهان من توانست چند فيلم را پنهان کند و در نهايت نيز آنها را از بحرين خارج کرديم.

ما اين فيلم را در سي‌ان‌ان پخش کرديم بعد از آن بود که تماس‌هاي رژيم بحرين در اعتراض به من شروع شد. بحرين به سي‌ان‌ان پول مي‌دهد تا اين شبکه محتوا سازي کند و تصوير موجهي از اين کشور ارائه کند.من براي پخش مستند خود با سي‌ان‌ان جر و بحث زيادي کردم.

سي‌ان‌ان در واقع يک کانال خبري براي ديکتاتورهاست. سي‌ان‌ان بابت اخباري که در بخش بين الملل خود پخش مي‌کند، از دولت‌ها و رژيم‌ها پول مي‌گيرد. و اين ناقض همه اصول و اخلاق خبرنگاري است زيرا ما قرار است ديده بان باشيم نه تبليغات چي رژيم‌ها.

۱۳۹۱/۷/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...