نسخه چاپی

ماجرای نیمار و بارسلونا ادامه دارد

نیمار باید منتظر بارسلونا بماند تا بتواند یك‌شنبه شب برای پاری سن ژرمن به میدان برود.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، نیمار یک هفته پیش با قراردادی به ارزش ۲۲۲ میلیون یورو به پاری سن ژرمن پیوست. مراسم معارفه‌ مهاجم برزیلی جمعه هفته گذشته در پاریس برگزار شد اما نتوانست شنبه شب در نخستین دیدار تیمش در لیگ یک فرانسه به میدان برود چون این سازمان برگه ترانسفر بازیکن برزیلی را دریافت نکرده بود.

هنوز هم این اتفاق نیفتاده است و ممکن است نیمار نتواند در هفته دوم نیز به میدان برود. باشگاه بارسلونا اعلام کرده است تا زمانی که ۲۲۲ میلیون یورو را دریافت نکند این برگه را به مهاجم پیشین خود نخواهد داد.

پنج‌شنبه هفته گذشته نمایندگان نیمار و پاری سن ژرمن به دفتر لالیگا رفتند تا بند آزادسازی قرارداد نیمار به ارزش ۲۲۲ میلیون یورو را پرداخت کنند اما این سازمان آن را نپذیرفت. وکلای نیمار مجبور شدند در آن روز به بارسلونا سفر کنند تا خواسته خود را برای باشگاه کاتالانی مطرح کنند. بارسا چک ۲۲۲ میلیون یورویی آن‌ها را قبول کرد و قرارداد مهاجم برزیلی فسخ شد.

با این حال هنوز چک باشگاه فرانسوی پاس نشده است و اگر این اتفاق امروز رخ ندهد نیمار یک بازی دیگر را از دست خواهد داد.

از طرفی ناصر الخلیفه، رییس باشگاه پاری سن ژرمن دیروز برای حضور در جلسه انجمن باشگاه‌های اروپایی به مادرید سفر کرد و مشخص شد بین او و خوسپ ماریا بارتومئو، رییس بارسلونا مشکل وجود دارد. رییسان این دو باشگاه حتی در این جلسه به همدیگر نگاه نکردند.

جدایی نیمار از بارسلونا نه تنها باعث خشم هواداران کاتالانی شد بلکه بارتومئو نیز از رفتار بازیکن برزیلی ناراحت شد و در مصاحبه به این موضوع با کنایه اشاره کرد.

۱۳۹۶/۵/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...