نسخه چاپی

برنامه برخی وزرا فقط روی كاغذ خوب است

عضو كمیسیون برنامه و بودجه مجلس با انتقاد از برخی برنامه وزرا گفت: برنامه‌ای كه برخی از وزراء‌ ارائه كردند روی كاغذ برنامه خوبی است اما قابلیت اجرا ندارد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی عضو هیأت رئیسه فراکسیون مستقلان مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه امروزه مشکل اصلی کشور مشکلات اقتصادی است و برنامه‌های کشور اکنون باید حول محور مسائل اقتصادی باشد گفت:‌در مورد وزرای اقتصادی که به مجلس شورای اسلامی معرفی شده است مجلس مکث خواهد کرد و با تأمل بیشتری عمل خواهد کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه مجلس به دولت برای تشکیل یک دولت پر توان کمک خواهد کرد گفت:‌عدم رأی به وزیری به منزله این نیست که مجلس با دولت سازگاری ندارد بلکه با توجه به اینکه نمایندگان بیشتر در بین مردم هستند و از مشکلات آنها بیشتر مطلع هستند برنامه‌های وزیران پیشنهادی را با مشکلات مردم ارزیابی خواهند کرد و اگر بین آنها هم خوانی داشت به آنها رأی اعتماد خواهد داد.

وی با بیان اینکه اکنون در مورد اینکه چه وزیری رأی اعتماد خواهد گرفت هیچ قضاوتی نمی‌توان کرد گفت:‌ آمدن وزراء به کمیسیونها باعث تغییر نگاه نمایندگان می‌شود که اگر برنامه آنها قابلیت اجرایی برای رفع مشکلات کشور را داشته باشد باعث جلب نظر آنها یا بلعکس می‌شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه اکنون 2 الی 3 وزیر برای گرفتن رای اعتماد از مجلس کار سختی خواهند داشت گفت:‌ باید برای رفع مشکلات معیشتی مردم برنامه جامعی ارائه شود و مشخص باشد که اسناد بالا دستی و به ویژه برنامه ششم توسعه چگونه قرار است به وسیله وزیر پیشنهادی پیاده شود و برنامه واقعی آنها برای پیاده سازی اقتصاد مقاومتی چیست.

وی با انتقاد از برخی برنامه وزرا گفت: برنامه‌ای که برخی از وزراء‌ ارائه کردند روی کاغذ برنامه خوبی است اما قابلیت اجرا ندارد.

۱۳۹۶/۵/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...