نسخه چاپی

محمدی مدال طلای خود را به شهید حججی تقدیم كرد

احمد محمدی نماینده وزن 87- كیلوگرم كشورمان با 3 پیروزی متوالی توانست بر سكوی قهرمانی جام ریاست فدراسیون جهانی آسیا ایستاد و مدال طلای خود را به شهید مدافع حرم حججی تقدیم كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، نخستین دوره مسابقات "جام ریاست فدراسیون جهانی" آسیا (G2) در رده سنی جوانان و بزرگسالان از صبح امروز (شنبه) در سالن "یونیورسال" تاشکند با رقابت‌های اوزان 80-، 87- و 87+ کیلوگرم گروه مردان و اوزان 46-، 49-، 53-، 57-، 67-، 73- و 73+ کیلوگرم گروه زنان آغاز و فردا (یکشنبه) به پایان می‌رسد.

احمد محمدی تکواندوکار وزن هفتم کشورمان در نخستین گام با سردار اناجایلیجو از ترکمنستان مبارزه کرد و با نتیجه 23 بر یک پیروز شد. او در دومین مبارزه به مصاف آمبت شکیوف قزاق رفت و 17 بر یک به برتری رسید.

هوگوپوش وزن هفتمی کشورمان در فینال این رقابت‌ها مقابل جینتائو لیو از چین دارنده مدال برنز المیپک نوجوانان 2014 رفت و با شکست (13 بر 6) این هوگوپوش توانست سکوی قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به نام خود ثبت نماید.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی می‌باشد.

گفتنی است؛ مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در منطقه آسیا G2 است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 20،‌ 12 و 7.20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.

۱۳۹۶/۵/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...