نسخه چاپی

خداحافظی روحانی با سومین بانوی كابینه

رییس‌جمهور امروز (یكشنبه) با تقدیر از از زحمات «زهرا احمدی‌پور» در سازمان "پیچیده‌" میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، ابراز امیدواری كرد رییس جدید این سازمان بتواند این‌ بارِ سنگین را به مقصد برساند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، حسن روحانی در جلسه‌ی امروز هیأت دولت از تلاش‌های زهرا احمدی‌پور در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تقدیر کرد و گفت: خانم احمدی‌پور در این سازمان پیچیده که هم گردشگری است، هم میراث فرهنگی و هم صنایع دستی، زحمات زیادی کشیدند. کارِ سنگین و بزرگی است. در مدت مسؤولیت کار را با تلاش وافر و به خوبی انجام دادند.

وی بیان کرد: ان‌شاءالله امیدواریم از وجود ایشان (زهرا احمدی‌پور) در دولت دوازدهم استفاده شود و فرد جدیدی که این مسؤولیت را به عهده می‌گیرد، بتواند این بارِ سنگین را به مقصد برساند. مساله گردشگری امروز برای ما بسیار مهم است، عامل اصلی برای اشتغال ما است که در این زمینه باید کار و تلاش و کوشش فراوان کنیم.

حسن روحانی همچنین امروز در حکمی «علی‌اصغر مونسان» را به عنوان رییس جدید سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منصوب کرد و به این ترتیب به ریاست ۹ ماهه‌ زهرا احمدی‌پور که تنها رییس زن در تاریخ این سازمان بود، پایان داد؛ در شرایطی که هفته‌های گذشته فعالان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در نامه‌هایی از رییس‌جمهور درخواست ابقاء او در این مسند را کرده بودند.

۱۳۹۶/۵/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...