نسخه چاپی

پیام ارتش درپی شهادت محسن حججی

ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیامی شهادت سرافرازانه محسن حججی مدافع حریم اهل بیت (سلام الله علیهم) را تبریك و تسلیت گفت.

به گزارش نما به نقل از فارس، ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیامی شهادت سرافرازانه محسن حججی مدافع حریم اهل بیت (سلام الله علیهم) را تبریک و تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: سلام و درود به ارواح مقدس شهدای مدافع حرم که با ایثار و جانفشانی پا در عرصه دفاع از ارزش‌های ناب اسلام راستین نهادند تا فرهنگ غنی ایثار و شهادت زنده بماند.

شهادت راهی نیک فرجام و منتهی به سعادت انسان های برگزیده ای است که با خون پاک خود عزت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیمه می کنند.

دشمنان اسلام باید بدانند نه تنها از این اقدامات وحشیانه طرفی نخواهند بست بلکه با این اقدامات کور، اراده و عزم مسلمین جهان در مبارزه با تروریست های تکفیری تقویت و روح همبستگی نیروهای مسلح در دفاع از حقانیت اسلام و اهل بیت (ع) تقویت خواهد شد.

یقیناً شهادت غریبانه اما سرافرازانه این رزمنده مخلص مدافع حرم موجب ارتقای روحیه رزم در مبارزه با کفر و تکفیر و تقویت همدلی و یکپارچگی آحاد رزمندگان اسلام به زعامت و رهبری حضرت امام خامنه ای عزیز(مد ظله العالی) خواهد شد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران شهادت پرافتخار و مظلومانه پاسدار مومن حریم دین و ولایت را به محضر حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، ملت صبور و بزرگ ایران اسلامی و خانواده معظم و معزز آن شهید گرامی تبریک و تسلیت گفته؛ علو درجات ایشان را از خداوند متعال خواستار است.

۱۳۹۶/۵/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...