نسخه چاپی

تبریك آیت‎الله آملی‎لاریجانی، ولایتی و سردار باقری به رئیس جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام

در پی انتصاب آیت‎الله شاهرودی به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام، برخی مقامات در پیام‎هایی اعطای این سمت از سوی رهبر معظم انقلاب را به وی تبریك گفتند.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین، آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه در پیامی خطاب به جانشین آیت الله هاشمی رفسنجانی نوشت: انتصاب حضرتعالی را از سوی مقام معظم رهبری مدظله العالی به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام تبریک می‌گویم. امیدوارم مجمع تشخیص مصلحت نظام به عنوان یکی از ارکان مهم نظام اسلامی در دوره مدیریت جنابعالی با ادامه تلاش‌های ارزشمند گذشته و بهره‌مندی از منویات مقام معظم رهبری، بیش از پیش به اهداف عالیه خود نائل گردد.
همچنین سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح انتصاب رئیس مجمع تشخیص مصلحت را تبریک گفت و در پیامی نوشت: انتصاب حضرتعالی از سوی مقام معظم رهبری به «ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام» که بیانگر حسن اعتماد معظم‌له به آن عالم وارسته و فقیه مجرب، شایسته و انقلابی است را، صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم. بی‌شک مدیریت عالمانه و هوشمندانه حضرتعالی در بهره‌گیری از فرصت‌ها و فراهم‌سازی بسترهای تحقق وظایف خطیر و انتظارات فرا روی مجمع در حوزه‌ تغییرات ساختاری و محتوایی و نیز کارآمدسازی و اثربخشی سیاست‌ها، تحت منویات و هدایت‌های رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، دوره جدید مجمع را درخشان‌تر از گذشته رقم خواهد زد و نقش راهبردی و تأثیرگذار آن محسوس‌تر و ملموس‌تر در معرض همگان قرار خواهد گرفت.
علاوه بر این علی اکبر ولایتی رئیس هیأت موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی به آیت‌الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی، انتصاب وی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام را تبریک گفت و نوشت: احتراما لازم می‌دانم حسن انتخاب و انتصاب حضرتعالی از سوی مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) به عنوان "رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام" را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض کنم. بی‌تردید این انتصاب که نشانه حسن اعتماد رهبر معظم انقلاب است، با مدیریت عالمانه جنابعالی، زمینه توسعه و تاثیرگذاری هرچه بیشتر این مجمع مهم و راهبردی را در دوره جدید فعالیت‌ها به دنبال خواهد داشت و برای جنابعالی در این مسئولیت خطیر توفیقات روزافزون از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

۱۳۹۶/۵/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...