نسخه چاپی

كریمی جای دایی را گرفت!

عکس خبري -کريمي جاي دايي را گرفت!

تشویق علی كریمی، هافبك اخراجی تیم فوتبال پرسپولیس از سوی هواداران این تیم را می‌توان مهم‎ترین حاشیه دیدار سرخپوشان تهرانی مقابل سایپای البرز دانست.


به گزارش نما به نقل از مهر، تماشاگران پرسپولیس که فصل گذشته هر وقت تیم‌شان عقب می‌افتاد و یا در گلزنی ناکام می‌ماند دست به تشویق علی دایی می‌زدند، این روزها تغییر رویه داده و با تشویق علی کریمی به عملکرد سرخپوشان اعتراض می‌کنند!

در بازی سایپا - پرسپولیس بهانه برای تشویق علی کریمی کم نبود. سرخپوشان به زمین می‌آمدند، کریمی تشویق می‌شد، بازیکنان در ارسال پاس ناکام می‌ماندند، کریمی تشویق می‌شد، مهاجمان در گلزنی ناکام می‌ماندند، کریمی تشویق می‌شد، پولادی توپ را به بیرون می‌زد، کریمی تشویق می‌شد و ... .

غروب سه شنبه فرصتی بود برای هواداران پرسپولیس که با مانوئل ژوزه تسویه حساب کنند و با تشویق علی کریمی محبوبیت او را به رخ پیرمرد پرتغالی بکشند.

حواشی دیگر این بازی را در زیر می خوانید:

* هواداران تیم پرسپولیس در نیمه اول کریم انصاری‌فرد را که روی نیمکت ذخیره‌ها حضور داشت تشویق کردند و خواهان ورود او به زمین شدند.

* در پایان نیمه اول وقتی مانوئل ژوزه از تونل ورزشگاه به داخل رختکن می‌رفت توسط تماشاگران پرسپولیس هو شد.

* در صحنه پنالتی پرسپولیس، کریم انصاری‌فرد از قرار گرفتن پشت ضربه امتناع کرد و توپ را به مهرداد پولادی سپرد.

* بعد از اینکه پولادی پنالتی پرسپولیس را از دست داد هواداران با شعار "مانوئل حیا کن پرسپولیس را حیا کن" از خجالت سرمربی این تیم درآمدند.

* محمد مایلی کهن، کارلوس کی‌روش، آنتونیو سیموئز و مارکار آقاجانیان از تماشاگران ویژه بازی سایپای البرز - پرسپولیس بودند.

* مربیان و بازیکنان پرسپولیس که روی نیمکت نشسته بودند، دقایق پایانی مسابقه را با استرس فراوان دنبال کردند.

۱۳۹۱/۷/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...