نسخه چاپی

قرمز و آبي براي كمك به تيم ملي بسيج شوند

پروین: ان‌شاءالله قضیه كریمی ختم ‌به ‌خیر می‌شود

عکس خبري -پروين: ان‌شاءالله قضيه کريمي ختم ‌به ‌خير مي‌شود

رئیس كمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: اگر پرسپولیس همین روند را ادامه دهد، دریكی از رده‌های اول تا چهارم جدول قرار می‌گیرد.

به گزارش نما علی پروین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص بازی پرسپولیس مقابل سایپا اظهار داشت: پرسپولیس سوار بازی بود اما نتوانست از موقعیت‌های خود که واقعاً طلایی هم بود خوب استفاده کند.

وی با حمایت از مهرداد پولادی که پنالتی را در این دیدار از دست داد، گفت: پولادی به دلیل مصدومیت کمی از شرایط ایده‌آل دور بود اما همیشه زحمت می‌کشد. شانس این بازیکن بود که پنالتی گل نشود اما چیزی از قابلیت‌های پولادی کم نمی‌شود.

پروین تصریح کرد: با بازی خوبی که مقابل تیم جوان و تاکتیکی سایپا انجام دادیم، اگر همین روند را ادامه دهیم و اسیر اتفاقات فوتبال نشویم می‌توانیم جزء 4 تیم اول باشیم. پرسپولیس روز گذشته هواداران را امیدوار کرد و امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد و بازیکنان بدانند که قابلیت آنها بالا است. بازیکنان پرسپولیس باید خود را باور کنند، استرس را کنار بگذارند و با روحیه بالا در بازی‌ ظاهر شوند. بازیکنان نباید با ترس به میدان بروند و اگر همین روند را دنبال کنند روزهای خوبی در انتظار تیم خواهد بود.

رئیس کمیته فنی باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت تیم ملی گفت: باخت مقابل لبنان همه را ناراحت کرد. حرفی نمی‌زنم چون دوست ندارم فردی را از خودم ناراحت کنم. با هیچ‌کس رودربایستی ندارم اما معتقدم همیشه نباید مصاحبه کرد.

پروین اضافه کرد: نتایج پرسپولیس و تیم ملی من که عاشق فوتبال هستم را مثل همه فوتبالی‌ها ناراحت کرد. امیدوارم هواداران قرمز و آبی در دیدار 25 مهر مقابل کره جنوبی بسیج شوند تا تیم ملی با یک پیروزی شیرین به جام جهانی 2014 نزدیک شود. حیف است که با این تیم ملی به جام جهانی نرویم. پتانسیل خوبی داریم و امیدوارم همه مخصوصاً رسانه‌ها که تیم ملی نوجوانان را بسیار خوب و عالی حمایت کردند همین روند را برای تیم بزرگسالان در پیش بگیرند تا روحیه بچه‌ها چند برابر شود.

وی با اشاره به بیانیه بازیکنان تیم ملی عنوان کرد: خیلی خوشحال هستم که رابطه بازیکنان تیم ملی با رسانه‌ها خوب شد. این دو برای رسیدن به موفقیت در فوتبال ایران همیشه به همدیگر نیاز دارند.

پروین در ادامه ضمن تسلیت به امیر قلعه‌نویی گفت: متأسفانه خبر درگذشت مادر امیر قلعه‌نویی همه را ناراحت کرد. من این اتفاق را به این پسر خوب فوتبال کشورمان تسلیت می‌گویم و امیدوارم روح مادرش شاد باشد. امیر مربی‌ای است که واقعاً فوتبال ما به امثال او نیاز دارد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان با اشاره به پخش برنامه 90 چند هفته پیش با حضور پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس گفت: به نظر من عادل برنامه خیلی خوبی را طراحی کرده بود و ما را یاد فوتبالی انداخت که بچه‌ها تا موقعی که پیراهنشان پاره نمی‌شد از زمین بیرون نمی‌آمدند. این یک کار خوب بود که بازیکنانی مثل پیوس، شاهرودی و همچنین بازیکن استقلال از خاطرات خود برای مردم گفتند. این موضوع جای قدردانی دارد.

پروین گفت:‌ فردوسی‌پور به جای اینکه در برنامه 90 چهار نفر را به جان یکدیگر بیندازد بهتر است بیشتر پیشکسوتان را دعوت کند تا‌ آنها حرف‌های خودشان را در مورد فوتبال بزنند و مردم از خیلی از مسائل اطلاع پیدا کنند که آن زمان فوتبال با چه شرایط و امکاناتی انجام می‌شد و حالا چه وضعیتی دارد.



وی درباره مشکلات به وجود آمده میان ژوزه و کریمی به فارس گفت: باید قبول کنیم علی کریمی یکی از بهترین‌های ایران است و ژوزه هم دوست دارد تیمش نتیجه بگیرد. هواداران پرسپولیس عجله نکنند، رویانیان کارش را انجام می‌دهد تا انشاالله پرسپولیس به موفقیت برسد. کریمی عاشق پرسپولیس است، مانوئل ژوزه هم دوست دارد با پرسپولیس نتایج خوبی بگیرد، انشاالله این موضوع ختم به خیر می‌شود.

پروین در جواب این سؤال که برخی‌ معتقدند هر وقت که به نفع‌تان باشد مصاحبه می‌کنید در غیر این صورت سکوت را در دستور کارتان قرار می‌دهید گفت: واقعا از این حرف تعجب می‌کنم، من همیشه گفته‌ام اگر حرفی می‌زنم فقط دلم می‌سوزد و مسأله دیگری نیست. از ما گذشته که چشم به برخی مسائل داشته باشیم تا خودمان را نشان دهیم. خدا و هواداران به ما لطف داشته‌اند و در فوتبال به آن چیزی که می‌خواستیم رسیدیم و مردم هم از ما راضی هستند.

۱۳۹۱/۷/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...