نسخه چاپی

هكرهای كره شمالی ارتش آمریكا را هدف قرار دادند

نتایج یك گزارش نشان می‌دهد كه هكرهای وابسته به كره شمالی در حال هدف قراردادن پیمانكاران ارتش آمریكا هستند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم: نتایج گزارش شبکه موسوم به "پالو آلتو" نشان می دهد که هکرهای وابسته به کره شمالی در حال هدف قراردادن پیمانکاران نظامی آمریکا از جمله شرکت هایی هستند که در زمینه استقرار سامانه های دفاع موشکی کره جنوبی، فعالیت می کنند.

این گزارش در شرایطی منتشر شده است که تنش در روابط آمریکا و کره شمالی به شدت بالا گرفته و رهبران دو کشور همدیگر را تهدید کرده اند.

بر اساس این گزارش، شبکه پالو آلتو به اسنادی دست یافته است که نشان می دهد هکرها با استفاده از همان زیرساخت ها و ابزارهایی که پیش از این گروه هکری "لازاروس" به کار برده اند، استفاده کرده اند. گروه لازاروس ظاهرا از سوی کره شمالی حمایت می شود و به خاطر حمله هکری به شرکت سونی پیکچرز معروف شد.

هکرهای وابسته به کره شمالی با ارسال فایل های آلوده به بدافزار برای کارکنان شرکت های پیمانکاری ارتش آمریکا، سعی دارند برنامه های این شرکت ها را هدف قرار دهند. یکی از شرکت هایی هدف حملات هکری قرار گرفته است، در زمینه سامانه های دفاع موشکی تاد فعالیت دارد، همان سامانه ای که آمریکا برای مقابله با تهدیدات موشکی کره شمالی در کره جنوبی مستقر کرده است.

آزمایش موشکی 28 جولای کره شمالی نشان می دهد که پیونگ یانگ اکنون به موشک های بسیار قدرتمندی دست یافته است که می تواند خاک آمریکا را هدف قرار دهد. شورای امنیت سازمان ملل به تازگی هشتمین قطعنامه علیه کره شمالی را تصویب کرده است.

۱۳۹۶/۵/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...