نسخه چاپی

بنگر حرف ژوزه را نقض كرد!

محسن بنگر می‌گوید اگر شش نفر برای بازگشت كریمی درخواست كردند، به نمایندگی از همه بازیكنان این كار را كردند.


به گزارش نما، مدافع تيم فوتبال پرسپوليس در گفت‌وگو با ایسنا درباره بازي تيمش مقابل سايپا، اختلاف علي كريمي و مانوئل ژوزه و شكايت احتمالي خود از باشگاه سپاهان صحبت كرد.


* پرسپوليس باز هم مقابل هوادارانش پيروز نشد.


ـ خيلي خوب بازي كرديم. همه چيز دست ما بود و بازي را كنترل كرده بوديم، اما در گلزني ناموفق بوديم. نمي‌دانم چرا توپ‌هايمان گل نشد. ديگر خودمان هم خسته شده‌ايم. وقتي خوب بازي كنيد، اما پيروز نشويد فايده‌اي ندارد.


* به نظر مي‌رسد دفاع پرسپوليس به هماهنگي لازم رسيده و روز گذشته هم عملكرد خوبي داشتيد.


ـ به هر حال 11 هفته‌ از ليگ گذشته و ما با هم هماهنگ شده‌ايم. اگر دفاع خوب كار كرده به خاطر عملكرد كل تيم است. من خوشحالم كه عملكرد دفاع خوب بوده و اميدوارم در بازي‌هاي بعد هم ادامه داشته باشد.


* تشويق‌هاي علي كريمي تاثيري در نتيجه‌ بازي نداشت؟


ـ نه. هواداران با ما كاري نداشتند و فقط بازيكن محبوب خود را تشويق مي‌كردند.


* چقدر به آينده پرسپوليس اميدواريد؟


ـ واقعا از هفته‌‌هاي قبل بهتر شده‌ايم. اگر دقت كنيد مي‌بينيد همين تيم سايپا، استقلال را در آزادي برد و سپاهان را هم در اصفهان شكست داد اما مقابل ما حرفي براي گفتن نداشت. اين نشان مي‌دهد كه ما خيلي خوب شده‌ايم. به تدريج هماهنگ‌تر مي شويم. كمي خوش شانس باشيم گرفتن نتيجه‌ سخت نيست.


* كنار گذاشته شدن كريمي از تيم را چطور مي‌بيني؟ ژوزه در مصاحبه با ايسنا گفته بود فقط شش بازيكن خواهان بازگشت كريمي هستند.


ـ من فقط يك بازيكن هستم و نمي‌توانم درباره اين موضوع صحبت كنم. فقط مي‌دانم كه بازيكن بزرگي است و دوست دارم كه به تيم بازگردد حالا خود كريمي و ژوزه بايد تصميم بگيرند كه موضوع را چگونه حل كنند. ضمن اين كه اگر شش نفر براي بازگشت كريمي درخواست كردند، به نمايندگي از همه بازيكنان اين كار را كردند.


* از عملكرد خودت در اين 11 هفته‌ راضي هستي؟


ـ كم‌كم بهتر مي‌شوم. هنوز اوايل حضورم در پرسپوليس است. اينجا جو سنگين است و شرايط خاصي دارد.


* به تيم ملي هم كه دعوت نشدي.


ـ ديگر برايم عادي شده. زماني كه در سپاهان پشت سر هم قهرماني مي‌آورديم هم دعوت نمي‌شدم.


* گفته بودي اگر سپاهاني‌ها طلبت را ندهند از آنها شكايت مي كني.


نه. آن موقع عصبي بودم و يك چيزي گفتم. هفت ـ هشت سالي در سپاهان بودم و آنها هم براي من زحمت كشيدند. بايد با هم بنشينيم و صحبت كنيم موضوعي نيست كه غير قابل حل باشد.

۱۳۹۱/۷/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...