نسخه چاپی

انتظار مردم براي شنيدن اخبار اميدوار كننده

آقای اژه‌ای! مردم منتظر معرفی اخلال‌گران بازار ارز هستند

عکس خبري -آقاي اژه‌اي! مردم منتظر معرفي اخلال‌گران بازار ارز هستند

همان گونه كه در پرونده عاملان فساد 3 هزار میلیاردی، قوه قضائیه برخوردی سریع و قاطع داشت، مردم منتظرند تا در موضوع برخورد با اخلال گران بازار ارز نیز مثل همیشه اخبار امیدوار كننده ای از سخنگوی قوه قضائیه بشنوند.

به گزارش نمابه نقل از فارس، یک سال از زمانی که رئیس جمهور اعلام کرد که دلار کاغذی است که ارزش آن به یک هزار تومان هم نمی‌رسد، گذشته است و این روزها شاهد تلاطم شدیدی در بازار ارز هستیم.

گذشته از اظهارنظرهای مختلفی که در این روزها درباره تلاطم بازار ارز و سکه صورت گرفته و اکثر آنها افسارگسیختگی این بازار را ناشی از عدم اتخاذ تدابیر لازم از سوی دولت می‌دانند اما ورود دلالان و اخلال‌گران به این موضوع، امری است که تمام کارشناسان هم به آن اذعان دارند.

اتخاذ تدابیر لازم و کنترل بازار برای پایین آوردن قیمت ارز و سکه و به تبع آن کاهش قیمت‌ کالاهای مورد نیاز شهروندان در سطح بازار موضوعی است که نیازمند کنار گذاشتن اختلافات و دودستگی‌ها بین دولت، مجلس و قوه قضاییه است اما مقوله برخورد با اخلال‌گران باید از سوی مراجع قضایی، انتظامی و امنیتی صورت بگیرد.

مسئولان قضایی بارها اعلام کرده‌اند که در رابطه با افزایش قیمت ارز و سکه اخلال‌گران را شناسایی و قطعاً به اتهامات آنها رسیدگی می‌کنند.

در جریان برگزاری همایش سالانه و گرامیداشت هفته قوه‌قضاییه در مشهد نیز یک مسئول قضایی اعلام کرده بود که در این زمینه 4 متهم اصلی شناسایی و دستگیر شده‌اند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

اما بعد از گذشت یک سال از آغار روند صعودی قیمت ارز و سکه در بازار و چند ماه از اعلام خبر برخورد با اخلال گران، همچنان بازار ارز و سکه مواج است.

آقای محسنی‌اژه‌ای، دادستان کل کشور و سخنگوی قوه‌قضاییه است که در کنار این عناوین در شورای پول و اعتبار هم عضویت دارد و قطعاً باید در این زمینه هم مانند پرونده فساد 3 هزار میلیارد تومانی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

وزیر سابق اطلاعات که در حال حاضر هم در حوزه قضایی و هم در حوزه اقتصادی صلاحیت و قابلیت اظهارنظر دارد، قطعا" بر این نکته واقفند که اخلال در نظام اقتصادی و زندگی مردم از طریق ایجاد نوسان در بازار، نه تنها در حوزه ارز و سکه، بلکه در خردترین واحدهای اقتصادی هم که شاید با ارز ارتباطی نداشته باشند،‌ خطرات متعددی را رقم زده‌اند و آنها را به ورطه تعطیلی کشانده اند.

آقای اژه ای!شما که به اتهامات مه‌آفرید با حجم 3 هزار میلیارد تومان به سرعت رسیدگی کردید و این سرعت در رسیدگی بی‌نظیر و کم سابقه بوده است، آیا تصمیمی هم برای معرفی اخلال‌گران در بازار ارز و سکه دارید؟

مردم منتظرند تا همچون همیشه از سخنگوی قوه قضائیه، اخبار امیدوارکننده ای بشنوند.

۱۳۹۱/۷/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...