نسخه چاپی

چت كردن اسرائیل با ایرانیان! +عكس

این روزها كه اسرائیل به عنوان الگویی تمام عیار، به نقض حقوق انسانی و استعمار افكار عمومی و گسترش سلاح های و كشتار جمعی شناخته می شود،اینبار جبهه جنگ خود را،در رویارویی نرم در فضای شبكه های اجتماعی دنبال می كند.

به گزارش نما به نقل از فرهنگ نیوز،اسرائیل با استخدام پرسنل مجرب و آموزش دیده اقدام به جذب ایرانی ها برای استفاده از مقاصد شوم خود می کند،اعضای این ارتش با تسلط به زبان فارسی عناصر خاکستری vh در فضای شبکه های مجازی ، شناسایی کرده و برای مقاصد خود استفاده می کنند.

این روزها که اسرائیل به عنوان الگویی تمام عیار، به نقض حقوق بشر وایجاد جنگ روانی و گسترش سلاح های و کشتار جمعی شناخته می شود،اینبار جبهه جنگ خود را،در رویارویی نرم در فضای شبکه های اجتماعی دنبال می کند.


8.jpg

بارزترین مصداق مسئله مطرح شده در این حوزه ، کمپینگ دوستی ایران و اسرائیل می باشد که مستقیما از سوی ارتش اسرائیل هدایت می شود . کمپینگ دوستی ایران و اسرائیل به نحوی عمل می کند که سربازان گماشته شده اسرائیلی ، صرفا جهت شناسایی ایرانیانی با اعتقادات نسبی و خاکستری استخدام کرده و سعی در برنامه های جدید جهت افزایش تسلط بیشتر بر روی وبلاگ نویسان را در برنامه خود دارند.

اورشلیم پست به نقل از سر شاخه رسانه ای نیروهای دفاعی اسرائیل عنوان کرد و گفت: "رسانه ها وبلاگستان های جدید یکی دیگر از مناطق جنگی ماست که باید از آن بهره کامل را ببریم. "

در مقاله ی که در سال ۲۰۰۹ در جریان فتنه ۸۸در ایران، مجله WIRED مقاله ای را با عنوان، "فیس بوک، گوگل باز و.. فارسی، راهی است برای کمک به فعالان ایرانی." منتشر کرد، که حمایت همه جانبه صاحبان قدرت و اختصاص بودجه های هنگفت را جهت فشار و نفوذ این رسانها همانند تویترو... جهت اغتشاشات مثال زدنی است.

دشمنان جمهوری اسلامی از هر فضایی برای سو استفاده علیه کشورمان استفاده می کند و هر فرصتی بعنوان یک تهدید استفاده می کنند که نمونه آن نیز ترور دانشمندان هسته ای کشورمان می باشد.


9.jpg

این در حالی است که ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با موضع نابودی اسرائیل وارد مناقشات بین‌المللی شده است و تاکنون از این موضوع عدول نکرده است.

به نظر می‌رسد سوق دادن افکار عمومی مردم منطقه به سمت ایران با تبلیغ منفی علیه کشورمان، بزرگترین تهدید امنیتی است که اسرائیل برای خود ایجاد کرده و ظرفیت مناسبی را برای فعالیت ضداسرائیلی ایران در منطقه فراهم کرده است.

شاید نتیجه‌ای که اقدام اخیر نتانیاهو در تبیین سیاست منطقه‌ای ایران داشت، سخنرانی‌ها و اقدام تبلیغی جمهوری اسلامی ایران نمی‌توانستند به دست آوردند، نتیجه‌ای که در یک جمله و به جامعه مخاطب مردم خاورمیانه مخابره شد: «بزرگترین و اصلی‌ترین دشمن اسرائیل انقلاب اسلامی ایران است

۱۳۹۱/۷/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...