نسخه چاپی

ستاره فوتبالی كه به خاطر كی روش برنمی گردد!

با وجود فسخ قرارداد با دیناموزاگرب علی كریمی تلاش می كند به حضورش در فوتبال اروپا ادامه دهد.

به گزارش نما به نقل از پارس نیوز، تجربه یک ساله حضور در لیگ کرواسی باعث شد کریمی در لیست تیم ملی قرار بگیرد و در دیدار حساس تیم ملی مقابل ازبکستان در ترکیب اصلی قرار بگیرد.
کریمی در مدت حضورش در کرواسی در یکی از مطرح ترین باشگاه های این کشور حضور داشت. همین مسئله باعث شده کریمی با اعتماد به نفس بیشتری به ادامه حضورش در اروپا فکر کند. به خصوص که حالا او موقعیتی تازه در تیم ملی ایران دارد موقعیتی که در سال جام جهانی نصیب او شده است. در چنین شرایطی بهترین تصمیم برای حضور در جام جهانی و قرار گرفتن در ترکیب تیم ملی ادامه حضور در اروپاست.

این روزها باشگاه سپاهان به صورت جدی خواهان بازگرداندن کریمی به سپاهان است در شرایطی که کرانچار بارها به مدیران این باشگاه تاکید کرده جذب علی کریمی مهم ترین اولویت او در نقل و انتقالات است. کریمی با بازگشت به سپاهان به یکی از مهم ترین بازیکنان این تیم تبدیل می شود اما چنین بازگشتی می تواند به قیمت به وجود آمدن تغییرات بزرگ در آینده او در تیم ملی ختم شود. کریمی تمام تلاش خود را می کند تا به ایران برنگردد و تیم جدید خود را در اروپا پیدا کند. به نظر می رسد در سال جام جهانی بهترین تصمیم همین باشد.

۱۳۹۶/۵/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...