نسخه چاپی

وحدتی در گفتگو با نما:

وزرای جدید برای حل مشكلات مردم آستین بالا بزنند/مدیریت انقلابی تنها راه پاسخگوی به مطالبات مردم

عکس خبري -وزراي جديد  براي حل مشکلات مردم آستين بالا بزنند/مديريت انقلابي تنها راه پاسخگوي به مطالبات مردم

نماینده مردم بستان آباد گفت:كابینه دوازدهم باید تمام تلاش خود را برای كاهش نرخ بیكاری و افزایش آمار اشتغال به كار بگیرد.

محمد وحدتی نماینده مردم بستان آباد در مجلس نیز در گفتگو با نما با اشاره به شاخص های انتخاب کابینه دولت دوازدهم اظهار داشت: معضلات موجود کشور ایجاب می کند که کابینه ای کاری و مردمی روی کار بیاید .
وی با اشاره به اینکه وزرای انتخابی نباید آلوده به مسائل مالی و اقتصادی باشند، ادامه داد: کابینه جدید نیروهایی با انگیزه جوان می طلبد تا در راستای خدمت به مردم و حل مشکلات برنامه داشته باشند و فعالیت کنند.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: وزرای جدید باید برای حل مشکلات مردم آستین بالا بزنند و تفکر انقلابی و جهادی داشته باشند چرا که چنین مدیریت انقلابی تنها پاسخگوی مطالبات مردم خواهد بود.
وحدتی با اشاره به برخی نقاط قوت و ضعف دولت یازدهم گفت: در این دولت اقدامات خوبی در حوزه سلامت انجام شد که کارهای وزارت بهداشت قابل تقدیر است.
نماینده مردم بستان آباد ادامه داد: دولت و تیم اقتصادی در زمینه کنترل تورم موفق عمل کردند اما رکود در کشور وجود داشت که در این دوره باید مدیریت شود.
وی با تاکید بر اینکه وزرای انتخابی دولت باید در مسیر تامین مطالبات مردم حرکت کنند، اظهار داشت: کارهای زمین مانده از دولت یازدهم باید در دولت جدید فیصله داده شود.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه تولید داخلی باید تقویت شود، گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت باید ترمیم شود و تلاش بیشتری در زمینه جلوگیری از ورود کالاهایی که مشابه داخلی دارد، بکند.
وحدتی با اشاره به اینکه بیکاری و اشتغال معضلات امروز جامعه هستند، خاطرنشان کرد: همه مسئولان با هم و غم خود را حل این معضلات قرار دهند و برای این هدف حمایت از تولید راخلی را در اولویت برنامه های خود داشته باشند.
محمد اسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس نیز با اشاره به وضعیت اقتصادی و معیشت مردم گفت: امروز عمده ترین مسئله کشور، مسئله اشتغال و بیکاری است لذا کابینه دوازدهم باید تمام تلاش خود را برای کاهش نرخ بیکاری و افزایش آمار اشتغال به کار بگیرد.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با انتقاد از عملکرد اقتصادی دولت یازدهم افزود: تیم اقتصادی دولت جدید باید تقویت شود و به طور منسجم حرکت کند، مسیر حرکت این تیم باید به سمت خروج از رکود و حمایت از تولید ملی باشد.
نماینده مردم تبریز در مجلس با تاکید بر اینکه شرایط کشور نیازمند مدیریت جهادی است، تصریح کرد: در کابینه دوازدهم باید افرادی با روحیه جهادی حضور داشته باشند تا بتوانند مشکلات موجود را مدیریت و راهکارهای اساسی ارائه دهند.
سعیدی در ادامه با انتقاد از رکود بیسابقه در 4 سال گذشته افزود: سیاست های اقتصاد مقاومتی تنها نسخه علاج و شفابخش مشکلات کشور است که مسئولان باید همواره ها بر اجرای این سیاست ها اهتمام داشته باشند.
وی با بیان اینکه حمایت از تولید داخلی و تولیدکنندگان ضرورت بالایی دارد، خاطرنشان کرد: در سال های گذشته تسهیلاتی به تولیدکنندگان اعطاء شد اما متاسفانه شرایط رکود باعث شد که این افراد نتوانند خود را از دیون بانکی نجات دهند.
عضو کمیسیون فرهنگی نقش مشوق های صادراتی را بسیار با اهمیت دانست و گفت: ما در این زمینه ضعف داریم در حالی که ترکیه در همسایگی ما بازار عراق را تسخیر کرده است لذا باید با ایجاد مشوق های صادراتی بتوانیم بازار کشورهای منطقه را به دست بگیریم و تولیدات خود را صادر کنیم.
نماینده مردم تبریز در مجلس با تاکید بر اینکه شایسته سالاری و شایسته گزینی باید ملاک اصلی انتخاب وزیران باشد، اظهار داشت: وزیری باید روی کار بیاید که دارای دید استراتژیک و توانمندی مدیریتی لازم باشد.
سعیدی در ادامه به ضرورت جوان بودن کابینه دوازدهم اشاره کرد و گفت: مدیران کشور علاوه بر شایستگی و توانمندی باید از نشاط جوانی هم برخوردار باشند.

۱۳۹۶/۵/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...